דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הכר את המועמד לתפקיד מזכ"ל התנועה: ליאור שמחה

בישיבת מועצת התנועה הקיבוצית שהתקיימה בשבוע שעבר הציגו את עצמם באופן רשמי המועמדים לתפקיד מזכ"ל התנועה הקיבוצית. בשבועות הקרובים נעשה היכרות עם המתמודדים ומשנתם. הבחירות ייערכו בתאריך 13.2.24, וההצבעה תהיה בכל הקיבוצים - ידנית (בקלפי) ודיגיטלית. את כל הפרטים הטכניים תעביר במסודר ועדת הבחירות
ליאור שמחה. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי
ליאור שמחה. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

אני: ליאור שמחה, חבר קיבוץ נצר סרני, בן 46, נשוי לכרמל ואב ל-4.

השכלה: תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטה העברית. 

תפקידים ניהוליים קודמים: כיום מנכ"ל התאחדות יצרני החלב בישראל, כ-300 עובדים, שוק מתוכנן בהיקף של 4 מיליארד ש"ח; בעבר מזכיר קיבוץ נצר סרני, בכיר בקבוצת "אדלר חומסקי ורשבסקי" - מקבוצות התקשורת מהגדולות בישראל.

למה אני מתמודד? במהלך השנים האחרונות אני פועל ללא לאות למען הקיבוצים, החקלאות, אמצעי הייצר וההתיישבות בכלל. אני עושה זאת מתוך אהבת הקיבוץ, החברים.ות ותחושת שליחות במיוחד במציאות הנוכחית, שחידדה את מה שכבר היה ברור לכולנו: לתנועה הקיבוצית חשיבות אדירה בשיקום קיבוצי הנגב המערבי והצפון, וכמובן בחידוש שליחותה הלאומית של התנועה הקיבוצית על שלל ערכיה.  נעשה זאת ביחד עם הממשלה, הפקידות, החברה הישראלית והשותפים שלנו בתנועת המושבים והמועצות האזוריות. 

למה חשוב להשתתף בבחירות: התנועה הקיבוצית עומדת בצוק העיתים בפני צומת דרכים היסטורי, כך שמדובר בבחירות מן החשובות ביותר שידעה התנועה. השעה הגורלית מציפה את הצורך של הקיבוצים לצאת לדרך חדשה עם הנהגה תנועתית חדשה, שמגדירה מטרה משותפת, עם יעדים ברורים. הנהגה שמתרכזת בעשייה למען הקיבוצים ולמען החברים, תחת  קו מנחה אחד: יותר יוזמה, יותר עשייה, פחות דיבורים. על-כן, כל חבר וחברה צריכים בעת הזו להשפיע על דרכה החדשה של התנועה, פשוט  כי אין לנו בית אחר.

הוספת תגובה חדשה