דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content_top

מרכז הדרכה "שבילים"
"שבילים" - ארגון מערכות החינוך החברתי-קהילתי

content

מכתב למנהלי החינוך: "משימה בלתי אפשרית" - פעילות שיא לנעורים בקיבוצים

בשנה כזו בה המציאות משתנה לכולנו בכל רגע רצינו ליצור עבורכם  חוויה חדשה אותנטית ומהנה. זיהינו פה הזדמנות ליצור משהו חדש בתוך האי ודאות הקיימת, ובנינו עבורכם פעילות חדשה לחברות הנעורים.  מטרת הפעילות להעצים את החיבור לקהילה תוך התייחסות לתוכן הערכי וליצור חוויה גלובאלית, משמעותית ובטוחה. כמו כן, בעזרת פעילות זו נוכל להעצים ולחזק את השכבה הבוגרת בנעורים ולגבשה
משימה בלתי אפשרית
שבילים

מנהלי ומנהלות חינוך יקרים,

עם פתיחת החופש הגדול אנו מאחלים לכם הצלחה רבה, למרות כל האתגרים העומדים לפניכם, אנו בטוחים שהחופשה הקיץ תעבור בהצלחה, בהנאה ובבטחה.

בשנה כזו בה המציאות משתנה לכולנו בכל רגע רצינו ליצור עבורכם  חוויה חדשה אותנטית ומהנה. זיהינו פה הזדמנות ליצור משהו חדש בתוך האי ודאות הקיימת, ובנינו עבורכם פעילות חדשה לחברות הנעורים.  מטרת הפעילות להעצים את החיבור לקהילה תוך התייחסות לתוכן הערכי וליצור חוויה גלובאלית, משמעותית ובטוחה. כמו כן, בעזרת פעילות זו נוכל להעצים ולחזק את השכבה הבוגרת בנעורים ולגבשה.

אז מה זה "משימה בלתי אפשרית" ?

" משימה בלתי אפשרית " הנה פעילות תחרותית בין הקיבוצים שתארך ביום שני ה- 10.8 במהלכה יתחרו הקיבוצים זה בזה אל תוך הלילה. כל קיבוץ יקיים את הפעילות בקיבוצו תוך שיתוף הפעולה של הקהילה כולה ויחווה אתגרים קבוצתיים, תחרויות מול קיבוצים אחרים ואפילו מפגשים עם בני נוער מעבר לים, ותתבסס על שימוש במדיות החברתיות ותשודר בלייב לכל הקיבוצים המשתתפים.

הפעילות תתחיל בשעה 17:00 בשידור חי בו יוצגו כל הקיבוצים, הכללים ומועד ההזנקה. במהלכה חברות הנעורים יקבלו משימות שונות עם ניקוד כאשר לכל משימה כללים וזמן מוגדר משלה. בסופו של הערב יוכרזו הזוכים והפרסים ונקנח במופע סטנד-אפ לייב שישודר לכל הקיבוצים.  

אנחנו מזמינים אותכם למפגש זום בשבוע הבא

ביום שני בכדי להסביר ולפרט על הפעילות.

מצפים לראותכם!

אודי מערבי, רכז מפעלים, אגף חינוך התנועה הקיבוצית 0523967616

גיא גרסול – צוות מפעלים, אגף חינוך 0507659399

האם הפעילות עזרה לי?

הוספת תגובה חדשה