דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נפרדים בתודה והערכה מרפי כפרי

בתום 14 שנים, בהן ניהל את הארגון האזורי משקי עמק בית שאן, מהם 4 שנים כיו"ר ו 10 שנים כמנכ"ל, נפרדו השבוע עובדי הארגון והשותפים לדרך מהמנהל ואיש העמק הוותיק. כל מברכיו הזכירו את המשפט שחקק רפי על הקיר במשרדו: "המטרה: קיום הציונות בעמק בית שאן באמצעות יישובים חקלאיים משגשגים"
נפרדים בתודה והערכה מרפי כפרי
כפרי עם ניר מאיר

 

באירוע רב משתתפים, מכובד וצנוע כרפי עצמו, שהתקיים בקיבוץ טירת צבי, נכחו מנהלים מקיבוצי האזור,  מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין ומנכ"ל שולחן הארגונים האזוריים הקיבוצים יאיר ריינמן, שברכו את רפי. כמו כן נכחו באירוע גם מנהלי ארגונים מאזורים אחרים, דגן לוין, מנהל אגף כלכלה בתנועה הקיבוצית ומנכ"ל קרן קמ"ע וגברי אייכנוולד, שהחליף את רפי בתפקידו.

כל מברכיו הזכירו את המשפט שחקק רפי על הקיר במשרדו: "המטרה: קיום הציונות בעמק בית שאן באמצעות יישובים חקלאיים משגשגים".

ניר מאיר, שעבד עם רפי גם כשכיהן כמנכ"ל שולחן הארגונים, ציין בברכתו כי למד מרפי מספר דברים וביניהם על ניהול והצורך לקבל, לעיתים, החלטות משמעותיות לבד, עם כל האחריות הכרוכה בדבר. עוד סיפר מאיר כי רפי תמיד מגיע גם לישיבות רחוקות בשעה שנקבעה ולתמהים על כך הוא משיב "מי שיוצא בזמן – מגיע בזמן".

לאחר מכן הודה רפי למברכים וביקש להעביר לנוכחים מספר תובנות משנותיו בניהול האזורי. כפרי  ציין בדבריו 4 מעגלים הקשורים זה בזה: במעגל הראשון הבית המשפחתי  שצריך להיות עצמאי כלכלית, במעגל השני הקיבוץ שצריך לשמור על הנכסים המשותפים ולקיים ערבות הדדית בין חבריו, במעגל השלישי האזור שצריך לסייע לקיבוצים לעת פיתוח ולעת משבר ובמעגל הרביעי הגורמים הארציים - התנועה ושולחן הארגונים וככל שאלה ירבו ויקדמו את שיתוף הפעולה ביניהם כך יתחזק כוחם, למען שולחיהם. לסיום שמעו המשתתפים את סיפוריו המרתקים והמשעשעים של חיים קוזניץ  שסיפר פכים קטנים "מיומנו של מדריך טיולים".

הוספת תגובה חדשה