דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מבזקי התנועה הקיבוצית - 28.3.2014

לוגו תנועה
 

פגישת איתן ברושי, מזכ"ל התנועה הקיבוצית עם ח"כ יצחק אהרונוביץ, השר לביטחון פנים

  
ביום רביעי האחרון התקיים כנס ראשי רשויות מקומיות בהובלתו של שר השיכון אורי אריאל. הכנס התקיים בבנייני האומה בירושלים ונכחו בו מאות ראשי ערים, מועצות אזוריות ומקומיות וגורמי ממשל נוספים. בכינוס של ראשי המועצות האזוריות שהתקיים כחלק מהכנס עלה לברך איתן ברושי, מזכ"ל התנועה הקיבוצית ואמר את עמדות בנושא הטבות הבנייה והשיכון המתוכננות "אנחנו מברכים על צעדים שתעשה הממשלה להוזיל את מחירי הדיור המופקעים בישראל. אין לי ספק כי משבר הדיור הוא מצוקה חמורה שיש לטפל בה בכל הכלים הניתנים, יחד עם זרת אני מצפה שהאוכלוסייה החיה במועצות האזוריות, באזורים הכפריים המצויים גם בגבולותיה המרוחקים ביותר של ישראל לא יקופחו מהתכניות הראויות. את ההטבות והשינויים בחקיקה בנושא המע"מ ומחיר המטרה שיוחלו על תושבי הערים אני מצפה ואף דורש מממשלת ישראל להחיל בצורה דומה ומותאמת גם על אוכלוסיית הקיבוצים והמושבים".

   
ההרשמה לקורס המנהיגות במגזר הציבורי – ממשלתי אותו פותחת התנועה הקיבוצית יחד עם "ג'וינט ישראל" ישראל בעיצומה. חברות וחברי קיבוץ אשר עוסקים בתחום הציבורי – ממשלתי ורוצים להשתתף בתכנית מושקעת ומעשירה מוזמנים לפנות לשלוח קורות חיים, אישור על חברות בקיבוץ והמלצות ממקום העבודה 15.4.14 ל -eti@tkz.co.il


משחק כדורעף מותח התקיים ביום רביעי במאבק על ראשות ליגת הכדורעף בישראל בין הקבוצות הפועל מטה אשר עכו לבין קבוצת מכבי תל אביב, המשחק המותח התקיים באולם הדר יוסף בתל אביב. אוהדים רבים של שתי הקבוצות הגיעו לצפות באירוע וביניהם מזכ"ל התנועה הקיבוצית איתן ברושי וראש מועצת מטה אשר יורם ישראלי. כעת הכל מוכן לקראת המשחק השלישי והמכריע שיקבע את אלופת 2014! בשבת הקרובה (29/3), בשעה 19:30 באולם "נעמן" – מוזמנים להגיע ולעודד.

    
ישיבה חשובה התקיימה ביום שני האחרון עם השר לביטחון פנים, חבר הכנסת יצחק אהרונוביץ. בישיבה נכחו פעילי מחלקת הביטחון של התנועה, נוקי גולדפישר ויואב מרגלית, ראש אגף הכלכלה דגן לוין ואיתן ברושי מזכ"ל התנועה. מטעמו של השר השתתפו מנכ"ל המשרד רותם פלג(בן קיבוץ נחשון) ראש המטה של השר מר אודי סלוי (בן קיבוץ יפתח) ובעלי תפקידים נוספים. "הפגישה הייתה הזדמנות ייחודית להעלות נושאים הקשורים ליכולתם של הקיבוצים לשמור ולהגן על עצמם" סיפר יואב מרגלית ואכן, נרשמה התחדשות והתקדמות משמעותית כאשר סוכם בין הצוותים כי המשרד לביטחון יאפשר התנדבות של חברות וחברי הקיבוצים, כמו גם של צעירים ובני נוער ביחידות מקומיות שיוקמו על ידי הקיבוצים למטרות שמירה פנימיות. השר אהרונוביץ' העלה בפני אנשי התנועה הקיבוצית את העובדה כי מעטים מידי מלובשי המדים הכחולים במשטרת ישראל ובוודאי מהקצונה הבכירה בה הם חברות וחברי קיבוצים. "אין ספק כי משטרת ישראל היא גוף בו חייבת התנועה הקיבוצית להגביר את נוכחותה ואת אחריותה, אני מתחייב כי התנועה הקיבוצית תיקח על עצמה יחד עם המשרד לביטחון פנים את המשימה ותעודד באופן פעיל את חבריה לקחת חלק בשירות החשוב הזה למדינת ישראל" אמר איתן ברושי מזכ"ל התנועה. ברושי הוסיף כי בדיון עלתה כמובן גם שאלת המאבק על הצמיחה והבנייה בו נתונה התנועה וכי השר הביע עניין עמוק והבנה חדה למצוקת הקיבוצים. השר התחייב בפני נציגי התנועה כי הוא, יחד עם אנשי מפלגתו וחברים נוספים בממשלה יפעל במרץ לקדם פתרון מהיר וצודק של המשבר החמור בו נתונה התנועה אל מול רשות מקרקעי ישראל. סוכם כי הצוותים הרלוונטיים מטעם התנועה והמשרד ייפגשו בהקדם ויחלו את עבודת המטה שמטרתה קידום שיתוף הפעולה בתחומים הרלוונטיים.

 

שתהא לכולנו שבת שלום!

עופר נוימן, דובר התנועה הקיבוצית


להורדת המבזק בקובץ פידיאף - לחצו כאן

 

 

הוספת תגובה חדשה