דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

המרלו"ג התנועתי: 25 אלף מוצרים לקהילות המפונים

המוצרים המגיעים אל המרכז וממנו אל קהילות המפונים הם בעיקר מוצרי חשמל, מוצרי ביגוד והנעלה, ריהוט משרדי ופינות אוכל, ציוד גנים, צעצועים, ומשחקים לחינוך החברתי ולגיל מבוגר
עובדים ביחד
קולטים, אורזים ומשנעים למפונים

המרכז הלוגיסטי של התנועה הקיבוצית, איגוד התעשייה הקיבוצית, קרן "חבצלת" והארגון הכלכלי האזורי "גרנות" (בו ממוקם המרכז הלוגיסטי על שטח של 1500 מ"ר) העביר בשבועות האחרונים מעל 25,000 מוצרים לקהילות הקיבוצים המפונים.

שיר גורן רכזת מעורבות חברתית בתנועה הקיבוצית מוסיפה כי המוצרים המגיעים אל המרכז וממנו אל קהילות המפונים הם בעיקר מוצרי חשמל, מוצרי ביגוד והנעלה, ריהוט משרדי ופינות אוכל, ציוד גנים, צעצועים, ומשחקים לחינוך החברתי ולגיל מבוגר. "את הציודים אנחנו מספקים ציודים לקיבוצים בהתאם לפניות ולפי בקשות פרטניות של ישובים בכל קצוות הארץ" מוסיפה גורן. תפיסת ההפעלה של המרלו"ג שמה דגש על שימוש בציוד לפעילויות חינוך במוקדי קהילות המפונים, וזה נעשה תוך דיוק הצרכים ביחד עם מחלקת החינוך התנועתית, ומוצרי לשעות הפנאי למבוגרים.

נקודה נוספת שחשוב לציין כי העובדים במקום הם כולם מתנדבים. מדי יום עובדים במקום 20 מתנדבים, גם מחברות וארגונים אחרים, והם קולטים את הציודים וממיינים, מסדרים על מדפים או מעמיסים על משאיות בדרך לקהילות המפונים.

קבצים

תגובות

מפונים מקרית שמונה שעוברים מהמלון לעפולה
מקס מסלובסקי
שלום ,
אנחנו זוג וילדה בת 8.5 מקרית שמונה עוברים ממלון לעפולה שוכרים עכשיו דירה שם אישתי סטודנית ואני עצמאי שפתח את העסק במאי האחרון ורצינו לדעת אם נוכל לקבל עזרה ממכם בריהוט ומוצרי חשמל . זה מאוד יעזור לנו , תודה מראש על כל תשובה!
מספר טלפון 0548031013 מקס.

הוספת תגובה חדשה