דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הגיע הזמן להכרעות: הכנס השנתי של קרן ברל כצנלסון

זמן הכרעות הוא הנושא שיעמוד במרכז הכנס השנתי של קרן ברל כצנלסון שייערך ביום חמישי, 2.5 (8:00-16:30), בבית ציוני אמריקה בתל אביב
הגיע הזמן להכרעות: הכנס השנתי של קרן ברל כצנלסון

מדינת ישראל של לפני 7 באוקטובר העדיפה לנהל את הבעיות הקיומיות שלה במקום לפתור אותן, תפיסה שגבתה מאיתנו מחירים בלתי נסבלים. קונספציית ניהול הסכסוך, שהעדיפה את חיזוק חמאס על פני הכרעה מדינית, עלתה לנו בדם ובדמעות. המדיניות החברתית-כלכלית שמתגמלת מגזרים מועדפים על כלל האזרחים, הביאה לקריסת המערכות החברתיות דווקא בשעה שנזקקנו להן יותר מכול. שבריריותה של התשתית הדמוקרטית שלנו נחשפה במלוא חולשתה, ואיתה גם המחיר של חוסר ההכרעה בסוגיות דת ומדינה.

כדי להשתקם ולהיבנות מחדש - ישראל חייבת הכרעות. הכנס יעסוק בשורה של נושאים בוערים בהם ישראל חייבת לקבל הכרעות: הסכמות רחבות, הכרעה מדינית: מניהול הסכסוך לביטחון ארוך טווח, הכרעה חברתית-כלכלית: מסקטוקרטיה (משטר המגזרים) לשוויון, הכרעה חינוכית: מאפליה לשוויון, הכרעה בינלאומית: מבידוד לשותפות, הכרעות מלמטה: תפקיד השלטון המקומי בהובלת שינוי ועוד. בכנס ייקחו חלק שורה מרשימה של פוליטיקאים ומדינאים בהווה ובעבר, אנשי אקדמיה ומחקר, אנשי חינוך, עיתונאים ופעילים חברתיים. 

הירשמו עכשיו! מספר המקומות מוגבל>> https://bit.ly/Kenes24fb

הוספת תגובה חדשה