דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ערב שירים לדני – פרויקט מיוחד של האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים

מזה 53 שנים מתקיים במערה בבית גוברין ערב "שירים לדני"  לזכרו של דניאל ורדון ז"ל. בשלושים לנפילתו של דני, התכנסו חבריו ואוהביו לשיר לנגינת האקורדיון של עמוס רודנר, אחי אשתו ומאז מתקיים הערב מדי שנה

דניאל (דני) ורדון ז"ל נפל בסיני במלחמת ששת הימים, תוך כדי ניסיון לחלץ פצועים באל עריש. לאחר מותו קיבל את עיטור הגבורה על פעולה זו. עיטור זה הגיע לאחר שני צלשי"ם שקיבל לפני כן בסיירת גולני על פעולות שביצע.

השירה נבעה מהאהבה שהייתה לדני למוסיקה כחלק מרביעיית גבעת ברנר, קיבוץ הולדתו, שאף הוציאה לאחר נפילתו תקליט לזכרו - "שירים לדני".

בערב השירים השנה שיערך ביום שישי 18/6, יתקיים שיתוף פעולה של ערב השירים עם האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים מתוך שיריה של חווה אלברשטיין.

כיתת עיבוד והלחנה של סטודנטים מצוינים, אותם ינחה פרופ׳ מיכאל וולפה באקדמיה יחד עם רפי קדישזון, המשמש מורה באקדמיה, תיחשף לסיפור של דני ז״ל ולערבי השירה שנעשים לזכרו. הכיתה תיצור מספר עיבודים לשירים שיבחרו בהתאם לנושא, לאנסמבל נגנים שיוקם באקדמיה במיוחד עבור פרויקט זה. 16 העיבודים הטובים ביותר יבחרו להשתתף במופע. השירה תבוצע על ידי סטודנטים מהאקדמיה וזמרים מהמועצה האיזורית יואב.

הוספת תגובה חדשה