דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content_top

מרכז הדרכה "שבילים"
"שבילים" - ארגון מערכות החינוך החברתי-קהילתי

content

נספח ב' – יום הבטיחות בדרכים לחברת הנעורים

מתוך חוברת יום הבטיחות בדרכים 2013, עמק חפר

מתחזק החשד: דריסת הרכבת ב"מבחן אומץ"

Ynet, רענן בן צור,  פורסם:  05.10.13 , 15:14

במשטרה מתחזק החשד שאבי מור (20) ואביב שרעבי (19) מאור יהודה נדרסו למוות על-ידי רכבת במהלך "מבחן אומץ" שעשו עם חבריהם ליד אזור התעשייה של עמק חפר. החשד התחזק בעקבות החקירה ועדויות שמסרו שני החברים. במשטרה לא מגדירים כעת את האירוע כתאונת דרכים. שני הנחקרים היו עדים לפגיעה הקטלנית. אחד מהם נותר ליד הגופות והשני רץ לאזור התעשייה הסמוך, הזעיק את כוחות ההצלה וכיוון אותם למקום האירוע. מחקירת המשטרה עולה כי הצעירים בילו במועדון באזור התעשייה של עמק חפר, ואחר כך הגיעו לקרבת המסילות. הם אותרו לצד המסילה במרחק של כעשרה מטרים זה מזה.

 

 

"פגע וברח"

Ynet, אלי סניור ורענן בן צור  עדכון אחרון:  04.10.13 , 11:00

תאונת "פגע וברח" אירעה ברחוב יצחק שדה בתל אביב נפגעו שתי צעירות בשנות ה-20 לחייהן. אחת מהן נפצעה באורח קשה והשנייה באורח קל. צוותי מד"א פינו את השתיים לבית החולים איכילוב בעיר. הנהג החשוד נעצר עת הגיע אף הוא לבית החולים. ההערכה של חוקרי המשטרה היא כי הנהג היה תחת השפעת אלכוהול. שוטרי תחנת לב תל אביב עצרו אותו לבסוף בבית החולים ובהמשך הוא הועבר לחקירת חוקרי אגף התנועה.

 

 

מרדף בדרום: בן 13 נהג עם אחיו בן ה-3 ונלכד

Ynet, רענן בן צור  פורסם:  05.10.13 , 14:48

הנער, שנהג במכונית פז'ו, הבחין במחסום שהציבו השוטרים לבדיקת נהגים וביצע פניית פרסה כדי להימלט מהם. הוא עשה את דרכו לכביש 31. במהלך המרדף ירד מהמכונית והחל לברוח ברגל. השוטרים דלקו אחריו ותפסו אותו. הם הופתעו לגלות את גילו ועוד יותר הופתעו כשגילו שבמושב הקדמי לצדו ישב אחיו בן השלוש. בעקבות תפיסת הנהג איתרה המשטרה את אימו, ונלקחה עם בנה לחקירה. במשטרה החליטו להחרים את הרכב שבו נהג הילד ולנקוט הליכים משפטיים נגד האם והילד. החקירה נמשכת מתוך כוונה להגיש כתב אישום.

 

 

נערים נמלטו משוטרים והתנגשו בניידת, 2 נהרגו

Ynet, חסן שעלאן  פורסם:  06.06.13 , 05:29

נהיגה ללא רישיון הסתיימה בבריחה משוטרים ובתאונת דרכים קטלנית: שני נערים בני 15, נהרגו בתאונת דרכים. נער נוסף שנהג ברכב נפצע קל עד בינוני ושוטר אחד נפצע באורח קל. מהחקירה הראשונית עולה כי הרכב מסוג מאזדה שבו נהג הנער ללא רישיון נמלט מבדיקה שגרתית. המכונית פגעה בניידת וכתוצאה מכך שוטר נפצע קל. "השוטר יצא לבדוק את הנהג שעמד מחוץ לרכב. הנהג שראה את השוטר נכנס לרכבו ונמלט תוך שהוא פוגע בשוטר ובניידת. בהמשך איבד שליטה ופגע ברכב חונה", אמרו במשטרה.

האם הפעילות עזרה לי?

הוספת תגובה חדשה