דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

תחל שנה ומצטייניה - מצדיעים לכן ולכם! מצטייני הנשיא מהקיבוצים

בסמוך לערב ראש השנה תשפ"א, קיבלו שישה חיילים וחיילות בני התנועה הקיבוצית תעודת הצטיינות מנשיא המדינה והם חלק מ-120 מצטייני הנשיא לשנה העברית היוצאת
מצדיעים לכן ולכם! מצטייני הנשיא מהקיבוצים
מצדיעים למצטיינות ולמצטיינים. צילום: דובר צה"ל

אות מצטיין הנשיא הוא אות הצטיינות לחיילי צה"ל, נגדיו וקציניו, מעיטורי נשיא מדינת ישראל המוענק מדי שנה ביום העצמאות ל-120 חיילים, נגדים וקצינים מצטיינים שנבחרו מכל יחידות צה"ל, השנה בעקבות מגיפת הקורונה הטקס נדחה לראש השנה.

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין: "בימים הרי גורל אלה, משימתו העליונה של צה"ל - הגנה על מדינת ישראל, היא גם משימתו האישית של כל אחת ואחד ממשרתיו ושל כל אחד ואחת מאיתנו - הגנה על הבית, הגנה על המשפחה, על אבא ואמא, וסבא וסבתא.  הקשר ההדוק הבל יינתק בין צה"ל לעם, הוא מאפיין ייחודי לצבא ההגנה לישראל. זה ייחודו. זה גם כוחו.

צה"ל הוא לא רק הצבא של כולנו. צה"ל הוא כולנו. והוא חייב להישאר כזה", הוסיף נשיא המדינה, "צבא עם ממלכתי! מעל לכל מחלוקת. מחוץ לשיח הפוליטי, ומחוץ לווכחנות. צבא ההגנה לישראל הוא צבא העם. צבא שבא מן העם ופועל למען העם. צבא שדואג לכלל חלקי החברה הישראלית".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "בתנועה הקיבוצית תמיד חינכו, מחנכים ונמשיך לחנך ולטפח לשירות משמעותי ומיטבי בצבא ובמערכת הביטחון למען המדינה וכלל אזרחיה. אך בכך לא די - התנועה הקיבוצית לקחה על עצמה להמשיך ולחבר את הדור הצעיר, כמו גם את כלל חברות וחברי הקיבוצים, לתרומה מתמשכת לטובת כלל החברה בישראל בכל דרך אפשרית. לראייה, גם בסבב המינויים הבכירים שפורסם אתמול מספרם של בני הקיבוץ דומה".

ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה בתנועה הקיבוצית, עפרי רביב: "אנחנו מתרגשים מדי שנה לראות את בנות ובני הקיבוצים המצטיינים עומדים בבית הנשיא ומקבלים את האות. גם אם הקורונה שיבשה את גודל הטקס, היא לא שיבשה את חשיבותו והוקרת התודה שגם אנחנו חבים למצטיינים ולבנות ולבני הקיבוצית אשר ממשיכים להוביל באחוזים ניכרים את הגיוס לשירות משמעותי בצה"ל".
 

ואלו הם המצטיינים: 
 

יהונתן מרקוביץ - נווט חוד של הצוות בעורב צנחנים, בן קיבוץ שדה נחמיה.

יונתן מרקוביץ


דניאל קייזמן - חובש לוחם במסייעת שריון, בן רמות מנשה ובימים אלה מתגורר במעגן מיכאל.

דניאל קייזמן

 

אופיר ביאר - מדא"גית בהשלמת הקצונה של חטיבת החילוץ וההדרכה, בת עין השלושה.

אופיר ביאר

 

סגן ח' - מפקדת לוחמים, בת קיבוץ כברי. 

ח

 

בת חן באב"ד - מדא"גית בגדוד גפן בבה"ד 1, בת קיבוץ שניר. 

בת חן באבד

 

שחר צלח - לוחם בגולני, בן קיבוץ אלונים. 

שחר צלח

הוספת תגובה חדשה