דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

משק אנרגיה גייסה לפי שווי של 376 מיליון שקל

החברה הנמצאת בבעלות הארגונים הכלכליים של הקיבוצים גייסה 141 מיליון שקל מהמוסדיים ובימים הקרובים תחל להיסחר בבורסה. חן מלמד, מנכ"ל משק אנרגיה: "עם השלמת ההנפקה, ישמשו כספי הגיוס למימוש תכניות הצמיחה של החברה, אשר תמשיך להיות ממובילות שוק האנרגיה המתחדשת ותסייע בהגדלת היקף ייצור החשמל הנקי בישראל"
משקי אנרגיה

חברת האנרגיה המתחדשת משק אנרגיה, שבשליטת משקי הקיבוצים, גייסה ביום רביעי (17.6) 141 מיליון שקל בהנפקת מניות בבורסת תל אביב. 

במסגרת ההנפקה, שמבוצעת בקרב הגופים המוסדיים המובילים במשק ובמתכונת של הצעה לא אחידה, נרשמו ביקושים מהם בחרה משק אנרגיה לגייס כ - 141 מיליון ש"ח, מעל שהסכום שתוכנן במקור. הגיוס משקף שווי של 235 מיליון ש"ח "לפני הכסף" – סכום הגבוה ב-20% משווי החברה הראשוני לפיו ביקשה החברה לבצע את ההנפקה.

משק אנרגיה מתמחה בייזום, הקמה והפעלה של מיזמי אנרגיה מתחדשת, בעלי פוטנציאל ייצור חשמל נקי ומחזיקה בצבר פרויקטים בהיקף מצטבר של מאות מגה-וואט בשלבי פיתוח, הקמה, תכנון ותפעול שונים. החברה, נמצאת בבעלות הארגונים הכלכליים הקיבוציים אשר מאגדים כ-270 קיבוצים ומושבים מצפון ועד דרום. בשנים האחרונות זכתה משק אנרגיה במכסות במכרזים בהן השתתפה, לרבות 60 מגה וואט במכרז המתח העליון האחרון ובכ - 100 מגה וואט במסגרת המכרזים לגגות גדולים ומאגרים.

חן מלמד, מנכ"ל משק אנרגיה, אמר כי "אני מודה למשקיעים על הבעת האמון בחברה ובפעילותה, לגורמים שליוו אותנו בהנפקה, ובראש ובראשונה לצוות העובדים שהוא הנכס החשוב ביותר בחברה וזו זכות גדולה לעבוד איתם יחד. כמובן מודה לבעלי המניות על האמון לאורך כל התהליך. עם השלמת ההנפקה, ישמשו כספי הגיוס למימוש תוכניות הצמיחה של החברה, אשר תמשיך להיות ממובילות שוק האנרגיה המתחדשת ותסייע בהגדלת היקף ייצור החשמל הנקי בישראל".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר ברך על הצלחת המהלך: "אחד הכוחות החזקים ביותר בעולם הכלכלי הוא היתרון לגודל. אני שמח לזהות שמרבית הארגונים הקיבוציים מצאו את הדרך לשתף פעולה, ומברך את משקי הקיבוצים שעמדו בבסיס היוזמה על הצלחתם המרשימה." 

את ההנפקה מלווים פועלים אי.בי.אי ואפסילון חיתום, משרדי עורכי הדין הרצוג, פוקס נאמן וליפא מאיר, גיזה זינגר אבן שמשמשת כיועצת ההנפקה ומשרד הייעוץ וראיית החשבון דלויט.

הוספת תגובה חדשה