דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מפגן בכנסת לציון 150 ימים בשבי חמאס: "חייבים להחזיר אותם, עכשיו"

מגבירים את הלחץ על השרים, חברי הכנסת ובדיוני ועדות הכנסת לשחרורם של 134 החטופות והחטופים: השבוע נערך מיצג מיוחד לציון 150 ימים בשבי. "הזמן אוזל, חייבים להחזיר אותם, עכשיו", אומרת אילת סלע יונגרמן מהמחלקה הפוליטית בתנועה הקיבוצית שמובילה מטעמה את הפעולות מול הכנסת במטה משפחות החטופים. איילת קוראת לקיבוצים "הצטרפו למאבק. אין יותר זמן לבזבז"
מיצג הכאב בכנסת של משפחות החטופים. עושים הכול להחזירם
מיצג הכאב של משפחות החטופים. עושים הכול להחזירם

מאות אנשים - 134 נציגי משפחות חטופים, פעילי מטה ומתנדבים וחניכי מכינות קד"צ השתתפו ביום שני בכנסת במפגן מרכזי לציון 150 ימים להימצאם של החטופים בשבי חמאס, כשהמסר המרכזי הוא שאין יותר זמן לבזבז. באותו יום התקיים דיון בוועדת הבריאות של הכנסת בנושא מצבן הבריאותי של משפחות החטופים. בדיון השתתפו נציגי משפחות ששיתפו על מצבן הבריאותי הקשה בימים אלה ויצאו באמירה ברורה וחד-משמעית שלא יהיה שום שיקום נפשי ובריאותי ללא החטופים בבית.

איילת סלע יונגרמן מלווה מטעם התנועה הקיבוצית את מטה משפחות החטופים מאז תחילת המלחמה, ומנהלת את קשרי הממשל של המטה. למשימה זו היא מביאה ניסיון רב והיכרות שצברה בתפקידי לובינג וכמי שבימים רגילים מרכזת את קשרי הממשל של התנועה הקיבוצית. "כמדי שבוע הפעלנו לחץ בדיוני ועדות הכנסת, פגישות אישיות עם שרים וחברי כנסת, ובשיחות מסדרון עם כל מי שרק יכול להשפיע על מקבלי ההחלטות. הפעם קיימנו גם מיצג אנושי שכל משתתף ייצג חטוף או חטופה. עמדנו על רחבת משכן הכנסת, המשכנו בצעידה שקטה בתוך מסדרונות הכנסת, דרך מזנוני הכנסת אל קומות הוועדות, וחזרנו אל רחבת המשכן שם הוקראו שמות כל החטופים ושרנו את ההמנון הלאומי".

איילת קוראת גם לקיבוצים לא להשאיר לבד במאבק את משפחות החטופים ואת קהילות קיבוצי העוטף, ולהגביר את השתתפותם: "חשוב לי להזמין את חברי וחברות הקיבוצים להגיע בימי שני לכנסת כדי לתמוך במשפחות. בנוסף, בואו לאוהל התנועה בכיכר החטופים בתל אביב, הממשיך לפעול ולארח קיבוצים וקהילות לאורך כל השבוע, בין השעות 20:00 - 16:00. השבוע ביקרו קהילות ממטה אשר ומבית החינוך המשותף חוף השרון ושמעו עדויות מהשבת השחורה. בימי שישי מתקיימות קבלות שבת באוהל של קיבוץ נחל עוז".

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ "קיבוצים למען החטופים": לחצו כאן

להרשמה לאיוש אוהל התנועה בכיכר החטופים (מינימום 20 מתנדבים בכל קבוצה): לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה