דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כך זה נראה כשהדמוקרטיה נלחמת בחזרה! ממשיכים להפגין בכל מקום!

אלפי קיבוצניקים וקיבוצניקיות - מהוותיקים ביותר ועד הצעירים ביותר, מקיבוצי הערבה והנגב, העוטף, עמק האלה, המרכז, עמק חפר, עמק הירדן ועד הגבול הצפוני - יצאו להפגין בשבועיים האחרונים בסביבת הקיבוץ, תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות והקפדה על התקנות שמורות על יציאה למרחק של עד קילומטר מהבית, כדי לומר עד כאן!
גפן, ישי ולין מעין השופט מניפים בגאווה את דגלי ישראל במחאת הקלנועיות השבוע. צילום: אלכס פינדלינד
גפן, ישי ולין מעין השופט מניפים בגאווה את דגלי ישראל במחאת הקלנועיות השבוע. צילום: אלכס פינדלינד

אין מילים. מה שקורה ברחבי המדינה פשוט מרגש ומדהים. ערים וקיבוצים, צמתים ומחלפים, גשרים ופינות רחוב - מי שרצה להשתיק את ההפגנות קיבל אותן בכל מקום ברחבי הארץ - והכל בשל ניהול פוליטי וניסיון מושחת של ראש הממשלה וחייליו במפלגה לנצח את המחאה במקום את המגפה, על חשבון הבריאות והפרנסה של כולנו. הקיבוצניקים יצאו בהמוניהם להפגין, בשער הקיבוץ, בצמתים ובמחלפים הקרובים, בצעדה רגלית או בשיירת מחאה של עשרות קלנועיות.

יצאנו להפגין נגד ראש ממשלה, שהאסון הבריאותי והכלכלי הנורא הזה שמכרסם לדור שלם את התקווה, נמצא במקרה הטוב במקום השלישי בסדר העדיפויות שלו. זו ממשלה, האמון בהנהגה הוא כה רופף, עד שאפילו שרי הממשלה אינם עומדים בהנחיות אותן הנחיתו. אותה הנהגה שהביאה ואת המדינה לצמרת ההידבקות והתמותה העולמיים. האנרכיסטים הם אלו שמפלגים את העם, עושים דין שונה לעצמם, איפה ואיפה באכיפה ומקבלים החלטות על בסיס טובתו האישית של אדם אחד. לא האזרחים שממשים את זכותם הדמוקרטית ויוצאים למחות!

די לספינים ולשקרים, די למסכי העשן, די לפילוג ולשנאה. מגיעה לנו תקווה. מגיעה לנו מנהיגות ישרה. מנהיגות שנלחמת במגפה ולא מפלגת ומסיתה. את הקריאה שיוצאת מכל פינה בארץ כבר אי אפשר יהיה להשתיק. את המחאה הזו של העם פשוט אי אפשר להפסיק!
המסקנה ברורה וחד משמעית: אסור שבנימין נתניהו יישאר ראש ממשלה, אפילו לא יום אחד נוסף.

לקריאת הפוסט שכתב מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר בתשובה לראש הממשלה נתניהו שהתייחס השבוע להפגנות ברחבי הארץ במהלך ישיבת סיעת הליכוד, ואמר כי "אלה ההפגנות הספונטניות הכי מאורגנות שראיתי בחיים שלי": לחצו כאן

לצפייה בתמונות מהמוקדים הרבים מאוד שבהם הפגינו חברי וחברות הקיבוצים, ותיקים, צעירים וצעירים מאוד - לחצו כאן

מעוניינים/ות לקיים הפגנה או פעילות מחאה בקיבוצכם/ן או באזור - הירשמו כאן

 

הוספת תגובה חדשה