דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יש תקווה - תנועת השומר הצעיר זוכת "אות הנשיא לתקווה ישראלית בחינוך"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין העניק זו השנה החמישית את אות הנשיא לתקווה ישראלית בחינוך לבתי הספר, ובפעם הראשונה הוענק האות גם לתנועות וארגוני הנוער, המובילים בעשייתם למען ביסוס השותפות בין המגזרים השונים בחברה הישראלית
מזכ"לית השומר הצעיר, רונית שניר, מקבלת את הפרס בבית הנשיא. צילום: מרק ניימן לע"מ
מזכ"לית השומר הצעיר, רונית שניר, מקבלת את הפרס בבית הנשיא. צילום: מרק ניימן לע"מ

הפרס הוענק על השותפות הקיימת בתוך התנועה עם אג'יאל - החטיבה הערבית בשומר הצעיר. שיתוף הפעולה מתקיים ברמת ההנהגה והשטח, ובנוסף הוענק הפרס על פעילותו המשמעותית של ביה"ס לשלום לילדי פליטים סורים בלסבוס, יוון, שייסדו שתי התנועות יחד לפני 4 שנים.

רונית שניר ,מזכ''לית התנועה, אמרה בנאומה בטקס בבית הנשיא: "המציאות בה אנו חיים מלמדת אותנו לפחד מהאחר ולא לראות את העושר וההזדמנות שבמפגש עמו ואת זה אנחנו פועלים לשנות. החיבור היהודי-ערבי בתנועת השומר הצעיר מעניק לנו את ההזדמנות ללמוד שותפות "דרך הרגליים", מתוך העשייה החינוכית להכיר, להיפתח ולהתגבר על אתגרים. השותפות הובילה אותנו לעשייה משמעותית ששיאה בהקמת בית הספר לילדי פליטים סורים באי לסבוס שביוון, וזו רק ההתחלה. היום יותר מתמיד, נמשיך לחנך ולבנות יחד שותפות בחברה הישראלית! אנו מודים לנשיא המדינה על הבחירה בנו, וגאים להמשיך בדרך".

הוספת תגובה חדשה