דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

התנועה הקיבוצית: "קוראים לחברי ותושבי הקיבוצים שלא להיגרר לפרובוקציות בכניסות לקיבוצים"

ביומיים האחרונים התרחשו מספר אירועים על ידי קבוצות אלימות שהגיעו לשערים של קיבוצים שונים וחסמו את הכניסה והיציאה מהם, כ"נקמה" על השתתפות חברי ותושבי קיבוצים במחאה נגד ההפיכה המשטרית. בהודעת התנועה נכתב: "אנו קוראים לציבור חברי ותושבי הקיבוצים שלא להיגרר לפרובוקציות האלימות בכניסות לקיבוצים. מטרתם היא להלך אימים על חברי הקיבוץ בכלל, ועל משתתפי המחאה כנגד ההפיכה המשטרית בפרט. לא ניכנע לאלימות ולהסתה"
להימנע מהיגררות לפרובוקציה. תושבים מקריית שמונה חוסמים את הכניסה לקיבוץ עמיר. צילום מתוך סרטון.
להימנע מהיגררות לפרובוקציה. תושבים מקריית שמונה חוסמים את הכניסה לקיבוץ עמיר. צילום מתוך סרטון.

בימים האחרונים אנו עדים ומקבלים דיווחים על התארגנויות של קבוצות אלימות באזורים שונים בארץ שמתכננות או שכבר הגיעו לשערי הקיבוצים כדי לחסום לתושבים את הכניסה והיציאה כנקמה על השתתפות הקיבוצים במחאה נגד ההפיכה המשטרית. פעולות הנקמה הללו, המתודלקות באינטרסים פוליטיים מקומיים, הסתה ושנאת חינם לא יפחידו אותנו ולא יעצרו אותנו.  

 בהודעה מזכירות התנועה הקיבוצית לקיבוצים נכתב: "אנו קוראים לציבור חברי ותושבי הקיבוצים שלא להיגרר לפרובוקציות האלימות הללו, המתודלקות בהסתה ושנאת חינם. מטרתם היא להלך אימים על חברי הקיבוץ בכלל, ועל משתתפי המחאה כנגד ההפיכה המשטרית בפרט. הכתובת לטיפול באירועים האלימים הללו היא משטרת ישראל. בכל אירוע מסוג זה המתרחש בקיבוץ - ליידע בהקדם את הרב"ש/רבש"צ, ולקרוא למשטרה, שתפקידה לשמור על הביטחון האישי של אזרחי ישראל.  

אנו ציבור שומר חוק המכבד את זכות המחאה הדמוקרטית של כלל אזרחי ישראל אבל לא נהיה שק החבטות של קבוצות  קיצוניות ואלימות המבקשות להטיל עלינו פחד ולהלך עלינו איימים על ידי טרור אזרחי. על משטרת ישראל ועל הממשלה לעצור את ההסתה והאלימות לפני שמשהו רע יתרחש.

יחד נשמור על ישראל דמוקרטית. יחד ננצח.

הוספת תגובה חדשה