דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הקורס להכשרת מנהלי קהילה ומזכירים בקיבוץ מגיע לדרום

בחודש אוקטובר הקרוב יפתח לראשונה קורס דרומי להכשרת מנהלי קהילה ומזכירי קיבוץ בשיתוף משקי הנגב. מטרת הקורס היא הכשרת מנהלי קהילה ומזכירים בעלי זהות קיבוצית ויכולת להוביל את השיח הקיבוצי בתחומים השונים ולנהל את ענפי הקהילה
הקורס להכשרת מנהלי קהילה ומזכירים בקיבוץ מגיע לדרום

הקורס עוסק במגוון הנושאים איתם מתמודדת הנהגת כל קיבוץ בימינו, וייחודו הוא בכך שהוא שם דגש על חיזוק הזהות הקיבוצית ועיצוב קהילה קיבוצית מיטבית ומספק ידע רב בתחומי חברה וכלכלה, כגון: היבטים משפטיים של האגודה השיתופית והחברות בה, הובלת תהליכים חברתיים ודרכים לחיזוק הסולידריות החברתית בקיבוץ, הממשק בין החברה והקהילה למשק ותאגידיו ,שמירה על נכסי האגודה השיתופית, בנייה וניהול תקציב הקהילה ועוד.

הנושאים הנלמדים בקורס הם בשני מעגלים: הובלה חברתית וערכית של הקהילה הקיבוצית וניהול מערך השירותים הקהילתיים והוועדות. כמו כן, מקנה הקורס כלים ניהוליים מעשיים ומפגיש את המשתתפים עם עמיתים מנהלי קהילה ומזכירים מכהנים וכאלו המתעתדים למלא את התפקיד. העומדים בדרישות הקורס זכאים לתעודת גמר. 

הקורס יתקיים במשרדי משקי הנגב בבית קמה, וכולל 15 מפגשים המתקיימים בימי חמישי, אחת לשבועיים, בין השעות 09:00-15:00. משתתפי הקורס מחויבים לפרויקט גמר המבוסס על מודל תחקיר מוקיר.

מחיר הקורס למשתתף: 5,000 ₪ (המחיר כולל כיבוד וחניה). התנועה הקיבוצית תסבסד את עלות הקורס לחברי הקיבוצים, כך שהמחיר למשתתפ.ת חבר.ת קיבוץ יהיה 3,000 ₪ בלבד.

לפרטים נוספים והרשמה יש לפנות לשלומית צימרינג, מנהלת היחידה לפיתוח הון אנושי בתנועה הקיבוצית: 
hr@tkz.co.il

*ההשתתפות בקורס מותנית בראיון קבלה עם צוות הקורס ופתיחתו תלויה בהגעה למספר מינימלי של 20 משתתפים.

הוספת תגובה חדשה