דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

המשימה: לעזור לצעירים לחזור למסלול החיים

תכנית חדשה של התנועה עם עמותת "מצמצמים רווחים" מציעה ליווי אישי לצעירים שפונו מקיבוצי העוטף באמצעות מנטור אישי שילווה ויסייע לצעיר או לצעירה לחזור למסלול החיים. התכנית לצעירים וצעירות בגילי 20-35 בכל סטטוס משפחתי או זוגי
ליווי אישי לצעירים מהנגב המערבי שיעזור להם לתכנן את הצעד הבא. למצולמים אין קשר לתוכן הכתבה
ליווי אישי לצעירים מהנגב המערבי שיעזור להם לתכנן את הצעד הבא. למצולמים אין קשר לתוכן הכתבה

רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית יחד עם עמותת "מצמצמים רווחים" מוציאות לדרך תכנית מנטורינג לקיבוצי הנגב המערבי, שנהגתה לנוכח התמשכותה של מלחמת 'חרבות ברזל', ולאור ההשפעות הקשות של טבח ה–7 באוקטובר על הקיבוצים בנגב המערבי. 

התכנית מבקשת לתת מענה ייחודי עכשווי לאוכלוסיית הצעירים שפונו מקיבוצם לזמן ממושך, והם חשים תחושת אי ודאות עקב השינוי שנכפה עליהם, או אם מכיוון שאיבדו את היקרים להם במלחמה, או שחוו טראומה ונדרשים למאמץ בשביל להכיל את המצב הלא שגרתי, בניסיון לחזור לשגרה ולבנות מחדש את מסלול חייהם במציאות של חוסר ודאות. המשתתפים והמשתתפות יזכו לליווי אישי 'אחד על אחד' של מנטור שיסייע לצעיר או הצעירה להבין מהם הצעדים הבאים שלהם בתחומים השונים וכיצד לעשות זאת. הפגישות יתקיימו בתדירות של לפחות פעם בשבועיים, במקום ובזמן שהמשתתף/ת והמנטור/ית יתאמו, ומדי פעם יתקיימו גם מפגשים קבוצתיים שיכללו הרצאות העשרה.

רותם שניצקי, מנהלת רשת הצעירים בתנועה הקיבוצית, מסבירה כי "בתקופה הזאת נדרשת תכנית ליווי אישית לצד קבוצת השווים. תכנית "העוגן" מבקשת להוות גשר ליצירת עוגני ודאות, "צעד אחד צעד" ליצירת שגרת חיים במציאות מורכבת בה סימני חוסר הוודאות גוברים על מצבים בחיינו בהם יש וודאות. אני שמחה על שיתוף הפעולה עם עמותת "מצמצמים רווחים" ומזמינה את צעירי הנגב המערבי להירשם לתכנית".

ההרשמה לתוכנית נמצאת בעיצומה בימים אלו, והמעוניינים מוזמנים להירשם לפגישת היכרות: לחצו כאן להרשמה

הוספת תגובה חדשה