דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

החברים בגליל העליון זוכרים את אילן, אַלֶה ואמנון

אַלֶה הופמן ממשגב-עם ואילן גור ואמנון דיין ממלכיה, היו חברים טובים שלמדו יחדיו במחזור ל"ג של בית הספר התיכון "הר וגיא" בקיבוץ דפנה. החברות ביניהם המשיכה גם במגרש הכדורסל כששיחקו יחד בנבחרת בית הספר ובנבחרת הגליל העליון. לזכרם של השלושה, החליטו חבריהם לקיים משחק כדורסל בין נבחרות חברים של השלושה, מכל מסגרות חייהם ועד לנבחרת "הר וגיא" כיום
החברים בגליל העליון זוכרים את אילן, אַלֶה ואמנון

אַלֶה הופמן ממשגב-עם ואילן גור ואמנון דיין ממלכיה, היו חברים טובים שלמדו יחדיו במחזור ל"ג של בית הספר התיכון "הר וגיא" בקיבוץ דפנה. החברות ביניהם המשיכה גם במגרש הכדורסל כששיחקו יחד בנבחרת בית הספר ובנבחרת הגליל העליון.

ב-4/2/97 נגדעה באחת החברות. אלה נהרג ביחד עם 72 לוחמי צה"ל באסון המסוקים, בעת שהיו בדרך לדרום לבנון, לשמור, בין היתר, על האזור בו גדל ועל הקיבוץ שלו. שנה לאחר אסון המסוקים עוד בטרם התאוששו בשכבה מהאסון הגדול שנחת על מדינת ישראל ועל הגליל בפרט, נהרג אילן ב-15/3/98, בעת שירותו כטייס מסוק קרב, בתאונה ביחד עם מפקד בסיס "פלמחים", תא"ל שמואל אלדר מעל חוף הים סמוך לווינגייט. ב-7/4/12 נפטר אמנון ממחלה קשה.

לזכרם של השלושה, החליטו חבריהם לקיים אירוע זיכרון שייערך ב8/2, אירוע שיהיה בצלמם ובדמותם של מי שהיו. החברים חשבו כי המקום הנכון ביותר לעשות זאת הוא מגרש הכדורסל במשחק בין נבחרת החברים של השלושה מכל מסגרות חייהם לנבחרת "הר וגיא" כיום.

עמית שטוי מקיבוץ גדות, חבר של השלושה וממארגני הטקס מספר על היוזמה: "האירוע "מתבשל" אצלנו, החברים בראש ובלב, לא מעט שנים - חשבנו כיצד ניתן לעשות אירוע שיזכיר את כל השלושה כפי שזכרנו אותם בחייהם. הכדורסל הוא מכנה משותף שעלה די מהר כמשהו שמחזיר אותנו למקום בו הם היו מלאי חיים באותם הימים. זה לקח זמן לארגן את האירוע, אבל אני שמח שהגענו ליום הזה העצוב והשמח גם יחד, שכל אוהביהם, חבריהם ובני המשפחה של אילן, אלה ואמנון יכבדו אותם בצורה כזו. אני מזמין את כל מי שהכיר אותם וכל מי שהם נגעו בו בחייהם בכל מסגרת שהיא, לבוא ולהשתתף ביום המרגש והמיוחד הזה.
בנוסף, היה לנו חשוב שיהיה לאירוע פן חינוכי שיעביר לנערים שהיום לומדים בהר-וגיא מי הם היו. מרגע שהחלטנו להוציא לפועל את האירוע, אנחנו זוכים לתמיכה מרגשת ומעוררת הערכה מכל מצוות בית הספר הר וגיא, שנרתמו לנושא בכל ליבם".

כדורסל

רז כהן מקיבוץ דפנה, גם הוא חבר קרוב ושחקן כדורסל לשעבר בעצמו: "שיחקתי עם שלושתם ביחד בבית הספר ועם אמנון ואילן שיחקנו ביחד בדפנה בקבוצה משותפת שלנו ושל מלכיה. שלושתם היו תמיד מלאי אהבה ונתינה ומאד כישרוניים בכדורסל".

האירוע יתקיים כאמור בחודש הבא ב-8.2  

בשעה 11:30 מפגש של המשפחות והחברים
בשעה 12:30 טקס באולם הכדורסל
בשעה 13:00 משחק כדורסל בין נבחרת הר וגיא הנוכחית לבין נבחרת החברים

נשמח מאד לראותכם!

 

 

 

אלה, אילן ואמנון בקבוצת הילדים

הוספת תגובה חדשה