דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

לקיבוץ עינת דרוש מנהל/ת כלכלי/ת

ועדת איתור של קיבוץ עינת מחפשת מועמדים לתפקיד רכז/ת כלכלי/ת.

יש להגיש מועמדות וקורות חיים עד לתאריך ה- 31.10.2023 

הרכז/ת הכלכלי/ת עומד/ת בראש המגזר העסקי של הקיבוץ, מופקד/ת על ההתנהלות השוטפת של עסקי הקיבוץ ועל התווית המדיניות לטווח הארוך.

הבחירה לתפקיד תעשה על ידי האסיפה בקלפי.

 

היקף המשרה:  80% משרה, 4 ימים בשבוע.

כפיפות: יו"ר הוועד, וועד הנהלה.

תהליך הקבלה לתפקיד: המלצה של ועדת איתור ואישור באסיפה הכללית.

תקופת המינוי: קדנציה לתקופה בת שלוש שנים.

 

קיבוץ עינת - רקע

קיבוץ עינת הוא קיבוץ מתחדש ליד פתח-תקוה, בגודל בינוני-גדול בו כ-430 חברים ואוכלוסיה של כאלף נפשות. המגזר העסקי של הקיבוץ הוא מגוון. מחזור עסקים של כ-200 מיליון ש"חבשנה, התזרים מפעילות שוטפת כ-20 מיליון ש"ח בשנה. המגזר העיסקי כולל בין היתר: מפעל תעשיות מזון, שותפויות במאפיה, מפעל נעלים, במתחם תחנת דלק, שותפות בענף גידולי שדה. בנוסף ענף השכרות המשכיר נכסים למפעלים ועסקים.

 

בין האתגרים הצפויים לקיבוץ בשנים הקרובות:

  • הקמת מתחם משרדים חדש של כ-5000 מ"ר והשכרתו
  • טיפול מול רמ"י בהסדרת שימושים בלתי מוסדרים וניהול שינויי יעוד של קרקעות
  • קידום תהליך שיוך הבתים לחברים ויצירת מקורות מימון לשם כך
  • ייעול והשבחת המפעלים וענפי המשק וריענון ההנהלות
  • הקמת מתחמי קליטה של כ-100 משפחות

 

הרכז הכלכלי נדרש לשמש כיו"ר ההנהלה הכלכלית, לשבת בדירקטוריונים, לשמש כמנכ"ל בפועל של ענפי משק קטנים, להציג תקציב ותוכנית השקעות 
באסיפה הכללית, לנהל את תחום התשתיות הכולל חלוקת חשמל, ביוב וכבישים.

 

תיאור התפקיד

  1.  התוויית מדיניות המגזר העסקי לטווח הארוך, חתירה לצמיחה ולשיפור כלכלי תוך הגדל התשואה להון, למען הבעלים, ק' עינת וחברי קיבוץ
    עינת
  2. ניהול כספי האגודה
  3. הפעלת עסקי הקיבוץ בדרך אשר תביא לחברים רווחה כלכלית לטווח ארוך
  4. עמידה בראש ההנהלה הכלכלית, הפעלתה וקביעת דרכי עבודה, כולל דיווח ופיקוח
  5. ניהול ועדת התשתיות, תכנון משק האנרגיה ואחריות לכל נושא התשתיות בקיבוץ
  6. שמירה קפדנית על התנהלות המגזר העסקי על פי התקנונים, ההסדרים והנהלים התקפי בקיבוץ, לרבות מעקב אחרי ביצוע החלטות בוועדות ובגופים הפועלים במגזר העסקי
  7. אחריות על תקציב המגזר העסקי, על תזרים מזומנים השוטף, על השגת מקורות מימון ככול וידרשו
  8. אחריות ישירה על פעילות המגזר העסקי כולל מול גורמים סטאטוטוריים, רמ"י, רשויות המס, ועדות התכנון והבניה, משרדי  הממשלה, הרשות המקומית וכיו"ב
  9. ייצוג הקיבוץ מול גורמי חוץ: גרנות, משקי תק"מ, משקי הקיבוצים, ביטוח חקלאי, בנקים, משרדי ממשלה, קבלנים, ספקים, נותני שרות וכיו"ב

 

דרישות מהמעומדים לתפקיד:

  1. הכרות וניסיון בעבודה במסגרת קיבוצית (קיבוץ מתחדש)- יתרון
  2. ידע וניסיון בתחום הפיננסי והעסקי - חובה
  3. יכולת תכנון, בנייה וניהול תקציב, עבודה מול תזרים מזומנים - חובה
  4. ניסיון בתפקיד ניהולי בחברה עם מחזור של למעלה מ 50 מליון ש"ח - חובה
  5. השכלה בתחום הכלכלי/ ניהולי (מנהל עסקים, כלכלה, ראיית חשבון, אחר) -  חובה
  6. ידע וניסיון בניהול אגש"ח -מערכת משולבת, חברתית, כלכלית ומוניציפאלית - רצוי
  7. הבנה בתחום הנדל"ן, התכנון והבניה - רצוי
  8. עבודה מול רמ"י - רצוי
  9. היכרות עם תהליכי השיוך בקיבוצים - רצוי
  10. כישורי מנהיגות, יכולת לעבוד בצוות וניהול צוות
  11. ראיה מערכתית ארוכת טווח לצד יכולת לטפל בפרטים
  12. יכולת לקבל החלטות, התמדה ועמידה בתנאי לחץ
  13. כושר הבעה בכתב ובעל פה, פתיחות, יחסי אנוש טובים, תקשורת בין אישית וכושר שכנוע.

 

כפיפות ודיווח

  1. כפיפות ליו"ר הקיבוץ ולוועד ההנהלה
  2. דיווח בשוטף ליו"ר
  3. דיווח וכינוס ההנהלה הכלכלית לפחות אחת לחודש
  4. דיווח לוועד ההנהלה לפחות אחת לרבעון

 

תהליך הקבלה לתפקיד:

  1. שליחת קורות חיים ושיחה טלפונית - סינון ראשוני
  2. ראיונות עם חברי ועדת איתור ושיחות עם ממליצים לבחירת המעומדים לתפקיד
  3. אישור המעומדים בוועד ההנהלה
  4. הצגת שני מועמדים ראויים או יותר באסיפה
  5. בחירה/אישור בקלפי על ידי האסיפה הכללית

 

מועמדים/ת הרואים/ות את עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד, יעבירו קו"ח,  בדוא"ל  לדודי, duduginli64@gmail.com, זאת עד לתאריך 31/10/23 בשעה 12.00.

 

בהצלחה!