דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עוד חוזר הניגון - סדרת אירועי חורף בבית לוחמי הגטאות

סדרת מופעי החורף "עוד חוזר הניגון" נוצרה מתוך רצון לשתף את הציבור בנכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית דרך העיניים שלנו, אנשי בית לוחמי הגטאות. בחרנו באוסף יצירות אהוב ומרגש. מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע עשיר ומגוון של שירים, מנגינות, סיפורים וגעגוע.
עוד חוזר הניגון - סדרת אירועי חורף בבית לוחמי הגטאות

הזדמנות נפלאה ורוח חדשה של שינוי בחוויית הביקור המסורתי בבית לוחמי הגטאות. מהרו לשריין מקום בסדרת מופעים רב-תרבותיים אשר במרכזם אמנות ישראלית ויהודית. המופע הינו חלק מחוויה תרבותית הכוללת: סיור קונספט מודרך במוזיאון וכן קפה ומאפה.

המופעים יתקיימו בימי שישי בשעה 11:00 באודיטוריום במוזיאון בית לוחמי הגטאות. מספר המקומות מוגבל. מחיר מנוי יחיד: ₪140 / מחיר מנוי זוגי: ₪250. מחיר מנוי כולל כניסה לסדרה כולה. 

5/11/21 - תמיר הוד: "שדרות בוב דילן פינת רחוב מאיר אריאל" 
מוקדש ליצירתם וחייהם של בוב דילן, לאונרד כהן ומאיר אריאל. שלושה יוצרים בעלי קול ייחודי המלווה את חיינו עשורים רבים. נחשף לסיפור האישי של כל אחד מהשלושה ונתמקד בזווית היהודית ביצירתם. במהלך ההופעה יוצגו סרטים וראיונות עם היוצרים וכן ינוגנו השירים המוכרים והאהובים של דילן, כהן ואריאל. 

3/12/21 - אפרת פלדמן: "בואי אמא, שירים לעת ערש"  
מסע מוזיקלי המלווה את גלגוליו של שיר הערש היהודי מהגולה ועד לתקומה בארץ ישראל. בוא ילדי, אשיר לך שיר לׇרגע בו אתה נרדם ומצטרף לעולם מתוק ושקט. הקולות? זו הרוח הנוקשת בחלון, אך גם קולות העולם הנאבק...

7/1/22 - תמיר הוד: "משפחת בנאי לדורותיה" 
במשפחת בנאי כמה דורות של יוצרים ויוצרות, שלהם נוכחות מרשימה בנוף התרבות המקומית. אורנה בנאי טענה כי "זו לא משפחה, זה תסביך", והוסיפה: "איפה שלא תזרוק אבן יש בנאי". נעסוק בשני הדורות הבולטים, הכוללים את יעקב, יוסי, גברי, אהוד, מאיר, אורנה ועוד.

4/2/22 - ליאור ענבר ואפרת פלדמן: "לחיי הספינות שבדרך" - נתן אלתרמן בטור ובזמר
נשיר ונספר על יצירתו העשירה של  אלתרמן מאותם ימים, מטורי העיתון ועד פזמוני התיאטרון. אולי יותר מכל כותב אחר היטיב נתן אלתרמן לתאר את העשור הדרמטי ביותר בקורותיו של העם היהודי: שואה, גבורה, מלחמה ותקומה. במופע נשיר ונספר על יצירתו העשירה של אלתרמן מאותם ימים, מטורי העיתון ועד פזמוני התיאטרון.

*הכניסה תתאפשר לבעלי תו ירוק בלבד
*בגין ביטול האירוע בעקבות הנחיית משרד הבריאות, יינתן החזר כספי מלא

לרכישת מנוי: לחצו כאן.

הוספת תגובה חדשה