דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

סג"מ שילי ווסטלנד ז"ל הובאה למנוחות. משפחתה תרמה את איבריה שהצילו חמישה אנשים

ווסטלנד הובאה לקבורה בבית העלמין בקיבוצה, ניר עוז, והיא חלל צה"ל הראשון של הקיבוץ. מותה של הצוערת נקבע ביום חמישי בלילה, יומיים לאחר שהתמוטטה בבה"ד 1 כתוצאה מאירוע רפואי. היא הותירה אחריה אב, אם ואחות גדולה. אמה, יפעת: "היא הצליחה למגנט אליה חברים מכל קצוות הארץ"
סג"מ שילי ווסטלנד ז"ל
סג"מ שילי ווסטלנד ז"ל

יפעת, אמה של שילי ז"ל אמרה שעות לפני ההלוויה: "שילי היתה בחורה מדהימה. היא הצליחה למגנט אחריה כל כך הרבה חברים מכל קצוות הארץ. לא ידענו שיש לה כל כך הרבה חברים. שילי למדה במגמת חשמל בבית הספר בבאר שבע ולאחר מכן המשיכה ללמוד הנדסת חשמל. היא מאוד התרגשה לקראת סיום קורס הקצינים. באותו היום בו התמוטטה, לקחתי אותה לבה"ד 1 והיא הייתה מאוד שמחה". לאחר שנודעה הבשורה המרה, כתבה יפעת בפייסבוק: "שילי ילדה אהובה שלי, יש לי חור בלב בצורה שלך. רוצה להתעורר מהחלום בלהות הזה. אתגעגע לחוש ההומור שלך, לציניות, לצחוק, לריח הבושם ולהיות הנהג בוס שלך. נוחי על משכבך בשלום. אוהבת אותך לעולמים, אמא". לחצו כאן לצפייה בדבריה של יפעת.

סגן משנה ווסטלנד הייתה חתומה על כרטיס אדי ומשפחתה החליטה לתרום את איבריה שהושתלו בחמישה אנשים והצילו אותם.

שילי ז"ל היא חלל צה"ל הראשונה בקיבוץ ניר עוז והייתה חיילת מוערכת. כנערה, הייתה מצטיינת ארצית ברכיבת סוסים תחרותית ותלמידה בבית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע. "קיבוץ ניר עוז המום וכואב את לכתה בטרם עת, ועוטף את המשפחה בשעותיה הקשות. ילדה יפהפיה, חכמה, חדה, רגישה ומוכשרת. פרח. אסון. פשוט בלתי נתפס", אמרה רננה גומא יעקב, דוברת הקיבוץ.

הדס דניאלי ילין, המשנה למזכ"ל התנועה, השתתפה יחד עם נציגים נוספים מהתנועה בהלווייתה של סג"מ ווסטלנד. הדס אמרה: "הלב נשבר. דמותה המרשימה של שילי ז"ל, שאיפתה למצוינות ומנהיגותה הטבעית כפי שהשתקפו מדברי המספידים ומקטעי הארכיון שפורסמו, ממחישים עד כמה האבדה גדולה.
התנועה הקיבוצית, פעיליה וחברי וחברות הקיבוצים אבלים על מותה של שילי בטרם עת. אנו מחבקים ומשתתפים בצערם הכבד מנשוא של משפחת ווסטלנד, ההורים יפעת ואנדרו ג'יימס, והאחות הגדולה, ובצערו של כל בית ניר עוז בשעה קשה זו. יהי זכרה ברוך".

הוספת תגובה חדשה