דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נפתחה ההרשמה לקורס מדריכים חדשים בחינוך החברתי בקיבוצים

תחלופת כח האדם התכופה בחינוך החברתי בקיבוצים הביאה את מערך ההדרכה של אגף חינוך בתנועה להבנה כי יש צורך במתן מענה ראשוני למי שעושה את הצעדים הראשונים בתחום. לאחר מיפוי קצר ופניות שהגיעו ממנהלי חינוך בקיבוצים, צוות מהיר התגייס לנושא ובנה הכשרה אשר תתאים לצרכים שעולים מהשטח. אנו שמחים לעדכן כי נפתחה ההרשמה לקורס ראשון, חדש וייחודי בתחום החינוך החברתי
נפתחה ההרשמה לקורס מדריכים חדשים בחינוך החברתי בקיבוצים

אורי פלד נקש, מנהל "שבילים" - החינוך החברתי בתנועה הקיבוצית, מספר: "אנחנו מאמינים שבעזרת הכשרה נכונה ניתן לקדם את כל מערכות החינוך בקיבוצים. אני שמח שאנחנו יכולים לתת מענה ראשוני לצורך שעולה מהשטח, ומזמין את מנהלי החינוך והקהילות לפנות אלינו על מנת שנוכל להגיע לכל מערכת חינוך בכל קיבוץ וליצור את ההכשרה המתאימה עבורם".

הקורס מיועד לאנשי צוות ההדרכה הנמצאים בשנתם הראשונה לעבודה במערכות החינוך החברתי בקיבוצים ויועבר על ידי מעיין להב פיין, יועצת במערך ההדרכה של אגף חינוך. בשלב זה, הקורס מיועד למדריכים מאזור הצפון בלבד אך במידה ויהיה ביקוש מאזורים אחרים בארץ - ייפתחו קורסים נוספים. חמשת המפגשים יתקיימו בימי חמישי, בין השעות 09:00-12:00. מיקום סופי ייקבע בהתאם להרשמה.

המפגשים יתקיימו במתכונת סדנאית - המדריכים יתנסו במגוון מתודות ופעילויות אותם יוכלו לקחת לעבודתם עם הילדים והנוער. התכנית מהווה מקור ידע ראשוני, ובמהלכה ינתנו כלים מקצועיים לעבודה בחינוך החברתי בקהילה הקיבוצית. המפגשים יעסקו, בין היתר בעקרונות הבסיסיים הבאים: מאפייני החינוך החברתי-קהילתי, מאפייני הגיל, הקשר עם ההורים, פיתוח ובניית קבוצה והתמודדות עם אתגרים מקצועיים.

עלות למשתתפ/ת: 350 ש"ח.

מוזמנים להצטרף - לחצו כאן להרשמה 

 

להכשרות נוספות לצוותים חינוכיים בחינוך החברתי מוזמנים לפנות ל:

אורי פלד נקש, מנהל "שבילים": oripn@tkz.co.il

אוסנת חביב-גל, מנהלת תחום פיתוח תוכן והדרכה באגף החינוך: osnat.h@tkz.co.il

הוספת תגובה חדשה