דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הנה היא באה: "תנועה בתנועה" - ועידת התנועה הקיבוצית ה-6

ועידת התנועה הקיבוצית השישית תתכנס ביום שני הקרוב במלון גליליון תחת הכותרת – "תנועה בתנועה". על הפרק מספר הצעות החלטה חשובות, ברכה מנשיא המדינה והופעה של הזמר הכי מפורסם שיצא מגבעת ברנר - חמי רודנר
לוגו ועידת התנועה

בשבוע הבא תתכנס ועידת התנועה הקיבוצית השישית, כאשר לפתחה מספר החלטות על סדר היום של התנועה הקיבוצית, הקיבוצים והחברה בישראל. ועידת התנועה הינה הגוף העליון לקבלת ההחלטות בתנועה הקיבוצית, והיא מתכנסת מידי ארבע שנים. 

אחת מהצעות ההחלטה שיוצגו בוועידה (תשע בסך הכל) מבקשת לאשר הקמת גוף משותף שיאחד את פעילויות התנועה הקיבוצית בחברה הישראלית ("חבצלת החדשה") כמהלך משלים למיזוג התנועות. בדומה לוועידות קודמות ולישיבות מועצת התנועה על כל קיבוץ לשלוח מספר צירים (על פי מספר החברים בקיבוץ), שהם נציגיו לקבלת ההחלטות. השתתפותם של נציגי כל הקיבוצים – מאילות ועד שניר - בוועידת התנועה חשובה מאוד למנגנון קבלת ההחלטות בגוף העליון של התנועה.

לאחר ברכותיהם של כבוד נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ראש המועצה האזורית המארחת, גיורא זלץ, יו"ר מרכז השלטון האזורי, שי חג'ג' ומזכ"לית הקיבוץ הדתי, שרה עברון, יישא מזכ"ל התנועה דברי פתיחה שלאחריהם יוצגו הנושאים לדיון בוועידה. לאחר מכן, יעברו הצירות והצירים לקבוצות דיון על פי הנושאים השונים לקבלת ההחלטות. עם סיום ארוחת צהריים עשירה "יתאווררו" הצירים בהופעה של חמי רודנר (בן גבעת ברנר, כידוע) ולקראת סיום היום יגיעו ההחלטות לכלל הצבעה. 

לחצו כאן להצעות החלטה אותן אישרה המזכירות לוועידה

לחצו כאן לסדר היום המלא והעדכני של הוועידה

הוספת תגובה חדשה