דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

המרלו"ג התנועתי שלח עד כה 70 אלף מוצרים לקהילות המפונים

עשרות מתנדבים מסורים עוזרים לאנשי התנועה לקלוט, לסדר על מדפים ולהעמיס מוצרים וציודים עבור קהילות המפונים: המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) ימשיך לפעול ולספק מוצרים לפי הצורך וכל אימת ומרחף איום המלחמה בצפון
מכינים עם חברת עלמה ריהוט עץ למפונים מהצפון במרלו"ג התנועה הקיבוצית. מספקים לפי צורכי המפונים
מכינים עם חברת עלמה ריהוט עץ למפונים מהצפון במרלו"ג התנועה הקיבוצית. מספקים לפי צורכי המפונים

המרכז הלוגיסטי (מרלו"ג) שמפעילה התנועה הקיבוצית במתחם "גרנות" הוציא עד כה 70 אלף מוצרים וציודים שנאספו או נתרמו ונשלחו בהתאם לבקשות של קיבוצי העוטף. כך ציינה בהתרגשות שיר גורן, מנהלת פעילות המרלו"ג, באירוע הוקרה שהתקיים ביום חמישי לעשרות המתנדבים המסורים, שמגיעים מדי יום ומפשילים שרוולים במלאכת סידור הפריטים והמוצרים על המדפים, או מעמיסים את ההזמנות מהשטח על משאיות או טנדרים שיעשו את הדרך אל קהילות המפונים ברחבי הארץ.

במפגש בירכו את המתנדבים מזכ"ל התנועה ליאור שמחה והמנכ"לית נטע קדם, שהודו להם בחום על חודשים ארוכים של עזרה במאור פנים במשימה החשובה כל כך של להקל על קהילות המפונים הנמצאים מחוץ לביתם כבר יותר מחמישה חודשים. מזכ"ל התנועה ציין כי המציאות המאתגרת בצפון ובדרום מחייבת אותנו להמשיך לקיים את המרכז הלוגיסטי ולקלוט אליו ציוד לקראת כל התרחשות או החרפת מצב הלחימה בעתיד.  

בד בבד עם המשך הפעלת המרלו"ג, נמשכת פעילות הרחבת המעורבות החברתית בקיבוצים. השבוע, התקיים מפגש של רכזי מעורבות חברתית ופעילים חברתיים בקיבוצים בדרום במסגרת יום המעשים הטובים. בשיתוף עם עמותת TOM (Tikkun Olam Makers) הם ייצרו "גלגלושים" - כסאות גלגלים ייחודים לפעוטות בגילים 2-5, ובמרלו"ג עצמו השתתפו מתנדבים ביום בנייה של ריהוט מעץ, בשיתוף עם חברת עלמה, עבור המפונים מהצפון.

הוספת תגובה חדשה