דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

קול קורא להצגת מועמדות לתפקיד מזכ"ל התנועה הקיבוצית

ועדת הבחירות המרכזית לבחירת מזכ"ל התנועה מודיעה לחברי הקיבוצים החברים בתנועה הקיבוצית אגודה שיתופית מרכזית בע"מ, על קיום בחירות למזכ"ל התנועה ביום שלישי, 13.02.2024. הפנייה היא לחברות ולחברים כאחד
לוגו התנועה הקיבוצית

הגשת המועמדות לוועדת הבחירות תתקיים בבית התנועה הקיבוצית, פארק GREENWORK קיבוץ יקום, בניין E קומה 1, ביום רביעי 15/11/2023, בין השעות 10:00-13:30, במשרדה של מזכירת מנכ"לית התנועה הקיבוצית.

לפי הקבוע בתקנון התנועה הקיבוצית, וב"חוברת הכחולה": 

כל חבר או חברת קיבוץ אשר התקבלו לחברות בקיבוץ חמש שנים לפחות לפני יום הבחירות, וחברותם בתוקף ביום הבחירות, ואשר מקום מגוריהם הקבוע הוא בקיבוצם, זכאים להציג מועמדותם לתפקיד ובלבד שהמציאו במעמד הגשת המועמדות:

1. מכתב מקיבוצם המודיע על תמיכתו במועמדות החברה או החבר.

2. אלף (1000) חתימות של חברי קיבוצים החברים בתנועה, מתוכן לפחות מאתיים (200) חברים בקיבוצים המשתייכים לארגוני קניות שונים מהארגון אליו משתייך קיבוצו של המועמד. בחתימתו יאשר החותם את תמיכתו במועמדות המועמד. לצד החתימה יופיעו פרטים אלה: שם מלא של החותם, מספר הטלפון שלו, ושם קיבוצו.

במעמד הגשת המועמדות, ימציא המועמד בעצמו טופס הגשת מועמדות הכולל את שמו, מספר תעודת הזהות שלו ושם הקיבוץ בו הוא חבר, וכן כתב התחייבות בחתימתו ובחתימת קיבוצו, להשבת כספי תמיכה מתקציב התנועה  במקרה הקבוע בחוברת הכחולה. טפסים אלה כלולים בקובץ 'הוראות הבחירות' המופיע בעמוד של ועדת הבחירות באתר התנועה הקיבוצית. המועמד יצרף לטופס הגשת המועמדות "דף היכרות" שיכלול את קיצור תולדות חייו ועיקרי המצע האישי שלו, מכתב התמיכה מהקיבוץ ומסמך חתימות התומכים.

ועדת הבחירות תפרסם באמצעי התקשורת התנועתיים את שמות המועמדים לתפקיד מזכ"ל התנועה  לא יאוחר מיום שישי, 15/12/2023, ותפיץ לקיבוץ הודעה הכוללת את שמות המועמדים בצירוף "דף ההיכרות",  כפי שמסר לה המועמד.

עו"ד יעקב דרומי, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית

הוספת תגובה חדשה