דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מטאל למען העוטף

לפני קרוב לשבועיים נערך במועדון בגריי בתל אביב אירוע של קהילת המטאל הישראלית שכל הכנסותיו הוקדשו לקרן התרומות של התנועה הקיבוצית. הערב הוקדש לגיא בוילנד ויותם חיים זכרם לברכה תחת השם "Orange Is the New Black", במחווה לשני הקיבוצניקים הג׳ינג׳ים של המטאל הישראלי
אחת מההופעות במהלך הערב. האירוע היה סולד אאוט ועל הכנסותיו הועברו לקרן התנועה הקיבוצית
אחת מההופעות במהלך הערב. האירוע היה סולד אאוט ועל הכנסותיו הועברו לקרן התנועה הקיבוצית

מאז השבעה באוקטובר קמו יוזמות רבות להנצחת הנרצחים ולגיוס כספים ומשאבים שיסייעו לעזרה ולבנייתם מחדש של קיבוצי הנגב המערבי. אחת היוזמות המפתיעות והמרגשות הגיעו מכיוונה של קהילת מטאל ישראל (חובבי מה שמכונה "רוק כבד") שביקשה לקיים ערב הופעות שכל הכנסותיו יועברו לטובת קרן התנועה הקיבוצית שהוקמה לסיוע ושיקום הקיבוצים שנפגעו בנגב המערבי. 

הערב, שהיה "סולד אאוט" (נמכרו כל הכרטיסים), נערך במועדון ה"גריי" בתל אביב ביום ראשון הקודם והוקדש לזכרם של סמ"ר גיא בוילנד ז"ל מקיבוץ גינוסר שנהרג במבצע צוק איתן ויותם חיים שנחטף בשבעה באוקטובר מכפר עזה על ידי חמאס ונהרג בשוגג יחד עם אלון שימריז וסאמר טלאלקה על ידי חיילי צה"ל, לאחר שהצליחו לברוח משוביהם. השניים היו חובבי מטאל מושבעים ואף ניגנו - גיא ניגן על גיטרה בלהקת Silent Sin שהקים ביחד עם חבריו ויותם היה מתופף להקת Persephore. במהלך הערב הוקרנו סרטים לזכרם, ונציגי המשפחות דיברו והודו למשתתפים.

נציג התנועה הקיבוצית נרי שוטן, שהיה איש הקשר לאירוע, בירך גם הוא באירוע וביקש להודות לכל הנוכחים על הגעתם ועל היוזמה המרגשת: "בתוך החושך הגדול בו אנחנו שרויים, עולות מפעם לפעם נקודות בוהקות של אור, ואתם ללא ספק אחת מהן. תודה מעומק הלב".

הוספת תגובה חדשה