דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כשקהילה קיבוצית מתכנסת יחד כדי לחבק ולהודות לגננת המיתולוגית שפרשה

הורים וילדים רבים מקיבוץ מגל ארגנו פרידה מרגשת מהגננת המיתולוגית של הקיבוץ, רחל נינו, שחינכה באהבה דורות שלמים של ילדים במשך 45 שנים (!) והחליטה כעת לפרוש לפנסיה
רחל נינו לא מצליחה להסתיר את התרגשותה במהלך הפרידה שארגנו לה בקיבוץ. צילום: יעל בריל
רחל נינו לא מצליחה להסתיר את התרגשותה במהלך הפרידה שארגנו לה בקיבוץ. צילום: יעל בריל

תחת ידיה וליבה החם של רחל עברו לאורך השנים מאות ילדים, שנהנו ממקצועיותה ואהבתה הגדולה לכל ילד וילדה. טקס הפרידה המרגש נערך לפני שבועיים ביומה האחרון בתפקיד, עם היציאה לימי ההערכות לקראת השנה החדשה. רבים באו לברך, להודות, להעניק ורד ולחגוג לה בהפתעה - מהילדים שסיימו  את הגן רק כעת, דרך הנערים, החיילים ואפילו בני השלושים והארבעים שהתחנכו אצל רחל ועכשיו גם ילדים זכו בזאת. ואם זה לא מספיק מרגש אז לאירוע הפרידה הגיעו גם  נכדיה, ילדיה ואפילו - הוריה של רחל.

בראיון לאדוה דדון בתכנית 'מהדורה מוקדמת' בקשת 12 אמרה רחל כי היא עדיין נרגשת מהאירוע המיוחד שחוותה וכי לא ציפתה שיקבלו את פניה כל כך הרבה ילדים, נערים, חיילים ומשפחות שלמות. במהלך יומה האחרון היא התרגשה לאורך כל היום, ובסופו ראתה מהחלון את משפחתה מגיעה, אולם כשיצאה הופתעה לגלות את כל מי שמחכה. את הראיון סיימה בטיפים לגננות ולהורים. צפו בראיון של רחל בערוץ 12.

כל הכבוד לגפן, שניר, סמדר, ניצה, שחר, אילנית וכל הצוות המארגן, וגם לחן קלז אריאל על הסרטון שפרסמה וריגש רבים רבים גם מחוץ לקיבוץ מגל. 

צפו בסרטון מאירוע הפרידה מרחל

הוספת תגובה חדשה