דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הצטרפו לשיקום הנוי והנראות בקיבוצי העוטף והצפון

המיזם המרגש, שהחל ביוזמת חברי בית השיטה שירדו לטפל בגינות הפרטיות ובנוי בכפר עזה, מתרחב לסיוע בשיקום הנוי והנראות בעוד קיבוצים מפונים בנגב המערבי ובצפון ויש צורך בידיים עובדות. אורזים ואורזות מזמרה ובאים?
החיטה צומחת שוב

מאז צוק איתן חרוט כפר עזה על לוח ליבו של ניצן סלע מבית השיטה ולאחר אותו מבצע שהרחיק את חברי הקיבוץ מבתיהם, יזמו הוא ועידו פרבר ערבי שירה משותפים לשני הקיבוצים שהפכו למסורת יפה. אלא שהפעם הם לא באו לשיר אלא לעבוד בפרויקט "החיטה צומחת שוב", במסגרתו צוותים של כעשרה חברים יורדים מדי שבוע לכפר עזה, עובדים בחצר הקיבוץ ובשעות הפנאי מטיילים באזור, שומעים הרצאה, נפגשים עם החיילים במקום ועם החברים הבודדים שנשארו בקיבוץ. הם ישנים בגן ילדים שאובזר במיטות ומזרונים, שמיכות, וילונות, ותרומה של "פז גז" לצורכי חימום. המזון נקנה בשדרות ואת הארוחות הם מבשלים בעצמם. 

נכון להיום יותר מ-50 איש ירדו לכפר עזה לטפל בגינות החברים ועד חודש אפריל כל התאריכים כבר תפוסים. יותר ויותר מצטרפים, לא רק מבית השיטה אלא ממקומות שונים בארץ, מכל המגזרים ומכל הגילים. הקבוצות המעורבות שכוללות גברים ונשים באות לשבוע ימים, מטפלות בשלוש-ארבע גינות ביום ובתום שבוע חוזרות הביתה. מוזמנים לקרוא על כך בשתי כתבות שהתפרסמו בזמן קיבוץ: כאן וכאן

כעת, התנועה הקיבוצית מעוניינת להרחיב את המיזם המרגש לקיבוצים נוספים בנגב המערבי ובצפון שפונו מבתיהם, וזאת במסגרת יוזמת "קיבוץ מחבק קיבוץ". ניתן להתנדב במסגרת שבועית או יומית. עובדות או עובדים בנוי? אתם קבוצה של ותיקים או צעירים שמחפשים לתרום יחד מזמנכם לטובת קיבוצי הנגב המערבי והצפון? אנו זקוקים לכם ולכן!
לחצו כאן להרשמה למיזם

לשאלות והצעות ניתן לפנות אל רותם שניצקי (050-4233584) ושיר גורן (053-4440534) מאגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה הקיבוצית.

הוספת תגובה חדשה