דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יו"ר חדש לאיגוד התעשייה הקיבוצית - עדו רודוי מרמת יוחנן

בראשית החודש הבא יכנס עדו רודוי (59) לתפקיד יו"ר איגוד התעשייה הקיבוצית. רודוי, חבר קיבוץ רמת יוחנן ונשוי + 4, שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל פלרם תעשיות
עדו רודוי, היו"ר החדש של איגוד התעשייה הקיבוצית. צילום: דודי מוסקוביץ
עדו רודוי, היו"ר החדש של איגוד התעשייה הקיבוצית. צילום: דודי מוסקוביץ

רודוי יחליף בתפקיד את יונתן בשיא (73), חבר קיבוץ מעלה גלבוע, שישלים 11 שנים בתפקיד. בשיא, אל"מ במיל', שימש בעבר במספר תפקידים ובינהם: מנכ"ל משרד החקלאות, יו"ר חברת "מהדרין", יו"ר מנהלת סל"ע האחראי על יישום ההסדרים למפונים במסגרת תוכנית ההתנתקות מטעם משרד רה"מ ומנכ"ל משקי עמק בית שאן. נוסף על כל אלה, משמש בשיא בשנים האחרונות בתור יו"ר הדירקטוריון של חברת מיטרוניקס.

יונתן בשיא
יונתן בשיא

עדו רודוי אמר עם ההודעה על מינויו לתפקיד: "אני מודה ליונתן בשיא על הובלת האיגוד וקידומו בשנים האחרונות, אני נרגש לגשת לעשייה ולהוביל את האיגוד בשנים הקרובות".

יונתן בשיא, היו"ר היוצא, אמר: "אני מאחל לעדו המון בהצלחה, אני בטוח שהוא ירחיב את הנעליים שלי. אני מודה לצוות הנפלא של האיגוד על שנים של עשייה ודחיפה קדימה". 

איגוד התעשיה הקיבוצית, בניהולו של גיל לין ממשמר העמק, הוקם בשנת 1962 ומהווה את ארגון הגג שמייצג כ-250 חברות ומפעלי תעשייה בקיבוצים, מושבים שיתופיים ומפעלים אזוריים המוכרים בכ-50 מיליארד ש"ח בשנה ופרושים בכל רחבי הארץ, בעיקר בפריפריה. 

הוספת תגובה חדשה