דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חבר מחליף חבר

שי בובר (שדות ים) נבחר ליו"ר איגוד השייט ויחליף את גילי אמיר (שדות ים) שפרש אחרי שתי קדנציות: "כבוד גדול נפל בחלקי, בשבועות הקרובים אקדיש זמן ללימוד ופגישות היכרות"
גילי אמיר (מימין) ושי בובר(צילום: איגוד השייט)
גילי אמיר (מימין) ושי בובר (צילום: איגוד השייט)

בתום שמונה שנות כהונה, סיים אמיר את תפקידו כיושב ראש האיגוד השייט, בהתאם להגבלת הכהונה שהנהיג בתחילת דרכו, ובמקומו נבחר שי בובר להחליפו בהצבעה שנערכה לפני כשבועיים באסיפה הכללית. אמיר לא ימשיך עד משחקי טוקיו שייערכו בקיץ הבא, וההחלפה תתבצע באופן מיידי.

בובר בן ה-45 שימש כחבר הנהלת איגוד השייט בארבע השנים האחרונות, לצד היותו מנהל הפיתוח העסקי של קיבוץ שדות ים בו הוא חבר, ובו מתאמנות דרך קבע הנבחרות האולימפיות. אביו, שמשון בובר ז"ל, היה ממייסדי השייט הישראלי והספורט הישראלי בכלל, יו''ר התאחדות הספורט וממנהיגי הספורט בישראל במשך עשרות שנים. "כבוד גדול נפל בחלקי להיבחר לתפקיד יו"ר איגוד השייט", אמר בובר. "לפני כשנה וחצי חנכנו את "בית שמשון" ועצם קיום האסיפה הכללית כאן בבית לזכרו של אבי בשדות ים, זהו מעמד מרגש עבורי וסגירת מעגל ברמה המשפחתית.כבר בשנת 1955 הונחו היסודות הראשונים, כאן בשדות ים, לחינוך הימי, ומאוחר יותר לשייט התחרותי, שברבות השנים הפך לענף אולימפי מוביל כאשר הישג השיא היה ב- 2004 עם זכייתו של גל פרידמן במדליית זהב באולימפיאדת אתונה.

"בשבועות הקרובים אקדיש זמן ללימוד ופגישות היכרות ועבודה. בכוונתי לבקר בכל המועדונים מנהריה ועד אילת. אני רוצה להודות באופן אישי ליו"ר האיגוד היוצא גילי אמיר על אין ספור שעות השקעה ומסירות, ובנוסף, להנהלת איגוד השייט".

"דור הולך ודור בא", אמר אמיר, "זה היה חשוב להגביל את כהונת יושב הראש ואני מסיים בהרגשה טובה. אני משאיר איגוד חסון עם עתודה גדולה מאוד של נבחרות בדגמים האולימפיים הקיימים והחדשים. לקחו לי שמונה שנים למלא את השורות והיום יש לנו ספורטאים רבים בשכבת הגיל 19 עד 25 עם פוטנציאל של לפחות שמונה שנים קדימה. היו גם משברים בדרך אבל צלחנו אותם. השייט הישראלי יתחרה לפחות על שתי מדליות בטוקיו 2021. אני מאחל הצלחה למחליף שלי, מאחל לו שימצא את הדרך הטובה ביותר לנהל את האיגוד. זו זכות גדולה לעמוד בראש איגוד השייט בישראל".

תגובות

שי בובר
עלי בלום
אני הייתי חניך של שמשון בובר בפלוגה הימית בנהריה
הערצתי אותו ואני מברך את שי על המינוי
שי בובר
עלי בלום
ברכות לשי.אביך שמשון היה אחת הדמויות המרכזיות בילדותי בפלוגה
הימית של הפועל נהריה

הוספת תגובה חדשה