דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הכירו את חשבשבת ERP

בשנים האחרונות, עם התקדמות הטכנולוגיה והטמעת כלים חדשניים ויעילים, נראה כי גם בקרב מקבלי ההחלטות בקיבוצים קיימת הבנה כי עבר הזמן של תשלומים עצומים של מאות אלפי ש"ח למערכות הניהול, שאינן נותנות מענה מלא לצרכי הקיבוץ על כל ענפיו ועסקיו. חשבשבת ERP מותאמת לניהול הקיבוץ – מפעלים, גד"ש, בילינג של חברים ועוד. **הכתבה בשיתוף חברת חשבשבת (1/3)
הכירו את חשבשבת ERP

יותר מ-100 קיבוצים וישובים מנהלים את פעילותם באמצעות תוכנת חשבשבת ERP. בעבר רווחה העמדה שהקיבוץ אינו מתנהל כמו עסק רגיל, אולם בשנים האחרונות הגיעו אנשי הקיבוץ לידי הבנה שמרבית כלי הניהול דומים בקיבוצים ובעסקים: מלאי, פיננסים, ספקים, חשבונות החברים וחיובים קבועים, מרכזי תמחיר לפי הענפים השונים בקיבוץ ועוד.

לפני שנים, ערכה חברת חשבשבת תחקיר מעמיק לגבי הדרישות הנוספות והמיוחדות של הקיבוצים, והתאימה את תוכנת ה-ERP שלה, על מנת  כדי לתת מענה כלכלי, יעיל ומדויק לצרכי הניהול של הקיבוצים. עקב התאמה זו, הצטרפו בחמש השנים האחרונות למערכת חשבשבת מעל 100 קיבוצים וישובים, העושים בה שימוש מושכל בניהול, תוך הפקת דוחות המציגים תמונה מקיפה מחד גיסא ופרטנית מאידך גיסא. דוחות אלה מאפשרים לערוך ניתוחים מדויקים ולהגיע להחלטות המבוססות על נתונים. כל זה נעשה ביעילות ובעלות הוגנת.

חשבשבת ERP כוללת מודול מלאי מתקדם, ניהול רכש, ניהול רכוש קבוע ופחת, ניהול מחסנים, ניהול סבב חתימות ותהליכים (BPM) ועונה על דרישות נוספות בתחום הלוגיסטיקה. המערכת מאפשרת ניהול תקציב מתקדם ומדויק והכל בסנכרון מלא למערכת הפיננסית ולמודול המלאי והרכש. כמו כן ניתן להפיק דוח תמחיר מדויק, וכן דוחות מאוחדים בריבוי חברות, כפי שנדרש בקיבוצים.

המודול הפיננסי של מערכת ה-ERP הוא מהמתקדמים בעולם וכולל סדרת יכולות ייחודיות ונוחות למשתמש. המערכת כוללת מודול בילינג לחיוב חודשי של החברים, בהתאם להחלטת הקיבוץ על אופן החיוב. בנוסף, קיים במערכת מחולל דוחות המאפשר הפקת דוחות במגוון נושאים. המשתמשים מתכננים, מעצבים ומפיקים את הדוחות באופן עצמאי וללא עלות של מתכנתים או מיישמים יקרים.

ניהול נכון של המערכת יביא את הקיבוץ ליעילות, הצלחה כלכלית ויגביר את הפריון באופן משמעותי. אתם מוזמנים לבדוק את ההצלחה בקרב מי שעברו לנהל את הקיבוץ באמצעות חשבשבת ERP.

נשמח שתיצרו עמנו קשר כדי לקבל מידע מלא על המערכת:

בית הלל 3 , תל אביב | טלפון: 077-2307484 | www.h-erp.co.il

** הכתבה הינה מטעם חברת חשבשבת ואינה מטעם התנועה הקיבוצית

 

הוספת תגובה חדשה