דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"לחשוב בתוך הקופסא" – נפתחה ההרשמה לכנס החינוך ה-9 של התנועה הקיבוצית!

חודש ינואר מאפשר ומזמן לכולנו את המפגש השנתי - הארצי, המחבר והמשמעותי לכל המנהיגות החינוכית בקיבוצים. כנס החינוך השנתי של התנועה הקיבוצית ייערך השנה במודל של ארבעה מועדים ואזורים, ובמרכזו חשיבה משותפת ודיון על איך מצליחים לייצר בתוך התקופה המאתגרת עוגנים, ביטחון ויציבות עבור מנהלות ומנהלי החינוך, הצוותים והילדים והילדות לטובת בריאה של שגרת חינוך קהילתית. ההרשמה נפתחה ביום שני 01.01.24 ותיסגר ב-15.1
הזמנה לכנס החינוך ה-9
כנס החינוך השנתי. מוזמנות ומוזמנים

החל מהשבעה באוקטובר מדינת ישראל נמצאת במלחמה והתנועה הקיבוצית כולה נמצאת בטלטלה גדולה. בהתאם לכך גם מערכות החינוך מתמודדות עם אתגרים גדולים מהרגיל. לאור כל זאת, החליטו באגף חינוך של התנועה הקיבוצית לקיים הפעם את כנס החינוך השנתי במתכונת אזורית, וזאת מתוך רצון שכל אחד יוכל לבחור את המועד ואת המיקום שנוחים לו, ועל מנת לאפשר לכמה שיותר בעלי ובעלות תפקידים להגיע.

ארבעת המועדים והמקומות שבהם יתקיים הכנס, בין השעות 09:00-17:00, הם: 29/1 - בעמק המעיינות, 31/1 - בעין כרמל, 5/2 - בבני שמעון, וב- 7/2 - בקיבוץ קטורה שבחבל אילות - לחצו כאן להרשמה במועד שמתאים לכן.ם

הכנס יעסוק ביכולת לעבוד עם ה"יש", מסבירים באגף החינוך, באפשרות לגלות כיצד בתוך הסערה ניתן לייצר עוגנים, ביטחון ויציבות עבור מנהלות ומנהלי החינוך, הצוותים והילדים והילדות לטובת יצירת שגרת חינוך קהילתית, בימים בהם השגרה מאותגרת שבעתיים. הכנס יאפשר התבוננות פנימה לייחודיותה של כל קהילה, ועבודה עם הייחודיות הזו, עם העוגנים, החוזקות והיתרונות שלה לצד אתגריה.

"בעת הזו, בה חוסר הוודאות מחייבים את כולנו לחשוב ולנהל בצורה יצירתית, גם אנחנו, באגף חינוך, בוחרים שוב להמשיך לייצר הזדמנויות של מפגש לשם למידה משותפת, התמקצעות, וחשיבה משותפת על האתגרים של מערכות החינוך הקיבוציות ועל המשאבים שיש בכל קהילה לשם המשך קיום המערכות" אומרת דבי ברא"ס ראשת אגף חינוך בתנועה". "אנו ממליצים לכל מנהל.ת חינוך לא להגיע לבד לכנס, אלא לההביא עמו ממלא תפקיד או שותף אחר מהקהילה", מציינת דבי, ומסבירה זאת בכך ש"הכלים והמיומנויות אותם נלמד ונתרגל בכנס יוכלו לעמוד לרשות הקיבוץ בעבודת צוות שחווה את הלמידה במשותף בכנס"

 לחצו כאן להרשמה לכנס החינוך ה-9 של התנועה הקיבוצית - ההרשמה תיסגר ביום שני 15.01.24, מהרו להירשם ולהבטיח מקום!

מחכים לכם ולכן עם השותפים והשותפות מבית.

צוות אגף החינוך, מערך ההדרכה וצוות ההיגוי של כנס החינוך ה-9. 

הוספת תגובה חדשה