דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יו"ר העבודה מרב מיכאלי: נתניהו מוכן לשרוף הכל ; אין מקום להדברות, לא מנהלת משא ומתן עם אקדח ברקה".

מיכאלי בכנס הנהגות הקיבוצים התשיעי: "אני לא הובלתי את הגוש, לא התיימרתי להוביל את הגוש, לא התיימרתי לשמור על מפלגות אחרות. אני לקחתי על עצמי אחריות אחת ובאחריות שלי עמדתי"
מיכאלי.
מיכאלי. אין מקום לפשרה

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי נשאה דברים בכנס הנהגות הקיבוצים התשיעי הנערך בים המלח. מיכאלי התייחסה בדבריה למאבק במהפכה המשטרית: "אנחנו ברגע קשה מאוד, היסטורי, אני לא אוהבת להישמע פומפוזית אבל אין להכחיש שזה רגע היסטורי, משום שיש כאן איש שמוכן לשרוף הכל. מאז 93, כבר 30 שנה הם בונים את זה, קמפיין נגד השלום, נגד רבין ונגד הקיבוצים, אנחנו רואים איך המתקפה על בית המשפט העליון שנמשכת על ידי הגרעין הקשה המשיחי, הם רוצים לסלק את בית המשפט העליון כדי שהם יוכלו לעשות מה שהם רוצים בשטחים.

בהקשר למהפכה המשטרית, מיכאלי התייחס לאחריותו של ראש הממשלה נתניהו: מה שהצטרף לכל זה האינטרס של ביבי להימלט מהדין" מיכאלי הוסיפה: אין לנו זכות להתייאש, להיות פסימיים, ל'התבחבש' בתוך הקושי אלא להבין שזה באמת להיות או לחדול. אין כאן מקום להדברות, לא נותנת לו לגיטימציה ולא מנהלת משא ומתן עם אקדח ברקה".

במהלך דבירה, מיכאלי תקפה את הנהגת המגזר החרדי: "החרדים לא מוכנים לקבל את בית המשפט, הם מונעים מהצעירים שלהם לקבל חינוך ראוי ואפילו רישיון, פנו אליי תלמידי ישיבות שישנו את הדרך להוציא רישיון ולהישאר אנונימיים." מיכאלי התייחסה למעמדה, תפקידה ועתידה של מפלגת העבודה: ההתעקשות שלי היא לבנות מחדש את מפלגת העבודה משום שהיא המפלגה היחידה הציונית הדמוקרטית בכנסת ישראל".

בתשובה לשאלה שהופנתה אליה בנוגע להחלטות שקיבלה שלא לחבור לריצה משותפת עם מרצ בבחירות האחרונות השיבה מיכאלי: "אני קיבלתי החלטה שבהייתה מגובה ב-100% על ידי כל חברות וחברי מפלגת העבודה וכל חברות וחברי סיעת העבודה. זאת לא הייתה החלטה שלי. לא היה אף גורם במפלגה ובסיעה שהיה מוכן למה שדובר כל כך הרבה בתקשורת. אני לא הובלתי את הגוש, לא התיימרתי להוביל את הגוש, לא התיימרי לשמור על מפלגות אחרות. אני לקחתי על עצמי אחריות אחת ובאחריות שלי עמדתי".

הוספת תגובה חדשה