דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חמשו"ש עמוס בנח"ל

בחמישי האחרון קיימו חניכי ובוגרי מסלול הנח"ל, המשותף לתנועה הקיבוצית ומעגל הקבוצות, דיונים סוערים במגוון נושאים ופגשו את הקבוצות השיתופיות החיפאיות של מעגל הקבוצות. בסוף השבוע נפגשו החיילים הטריים מהגרעינים "טוריה" ו"אלבלו" של מסלול הנח"ל לסמינר הראשון שלהם בשירות הצבאי
סמינר ראשון בשירות הצבאי
סמינר ראשון בשירות הצבאי

בחמישי האחרון זכו חניכי ובוגרי מסלול הנח"ל לפגוש את פרופ' דני גוטווין, ד"ר טל אלמליח, ואת אורי וולטמן, ‏‏‏‏‏‏‏‏אורגנייזר ארצי וחבר הנהלה בתנועת "עומדים ביחד" לדיונים סוערים בנושא "מעמד הצעירים" המתהווה, על תפקיד האקדמיה ביצירת מנהיגות המובילה לשוויון וצדק חברתי, ולחשיבות של אקטיביזם בתקופה הסטודנטיאלית. אחר כך נפגשו חניכי ובוגרי המסלול עם הקבוצות השיתופיות החיפאיות של מעגל הקבוצות: "גפן", "מפרש" ו"עלמא" לשיחה על עשייה חברתית וחיים בקבוצה שיתופית.

פרופ' דני גוטוויין משוחח עם בוגרי וחניכי מסלול הנח"ל
פרופ' דני גוטוויין משוחח עם בוגרי וחניכי מסלול
הנח"ל

היה יום מלמד ומעורר מחשבה בארגונם של רכזת מסלול הנח"ל, נופר לוצטו, ורכז הקבוצות הצעירות של מעגל הקבוצות, עידו רוט.

בסוף השבוע נפגשו החיילים הטריים מהגרעינים "טוריה" ו"אלבלו" של מסלול הנח"ל לסמינר הראשון שלהם בשירות הצבאי. גרעין אחד שהה בנוף הגליל, התארח במכינת תבור ונפגש עם הקיבוץ העירוני "משעול" של תנועת המחנות העולים לקבלת השראה, והגרעין השני התארח בנעורים המפנקים של גן שמואל ואפילו ביקר ב"מציאון" המקומי (חדר יד שנייה שווה כמו שיש רק בקיבוץ).

שני הגרעינים עסקו בעיבוד חוויית הגיוס ובדיונים מרתקים על מקומם של המפקדים בצבא העם, ואנחנו בטוחים שעוד נכונו להם גדולות ונצורות בהמשך השירות.

הוספת תגובה חדשה