דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אמן שיהיו בריאים תמיד

כן הם עשו זאת שוב: כמו קבוצת הכדורגל מעיר המחוז, גם מעגן מיכאל לקחו אליפות שלישית ברציפות וכבשו גם השנה את ראשות טבלת הילודה בקיבוצים. ה"יריבים" מנען נותרו גם הפעם מאוכזבים במקום השני וכבר שכחו את השנתיים הרצופות בהן היו בפסגה. ומי הקיבוצים המפתיעים מהמרכז והכרמל שזינקו אל העשירייה הפותחת? מספרי הילודה הועברו על ידי הנהלות הקיבוצים. ט.ל.ח
שמחת המנצחים - התינוקות שנולדו השנה במעגן מיכאל וההורים המאושרים
שמחת המנצחים - התינוקות שנולדו השנה במעגן מיכאל וההורים המאושרים

גם השנה ההורים בנען וותיקי הקיבוץ נותרו חסרי אונים ומשתאים בשעה שהם חוזים ביריבים המרים מחוף הכרמל – מעגן מיכאל – לוקחים אליפות שלישית ברציפות ומתייצבים בפסגה עם 38 תינוקות חדשים ומתוקים שנולדו מאז שבועות 2022 – שלושה יותר מהם. נציג הקיבוצים הדתיים בצמרת הטבלה, בית רימון, התייצב במקום השלישי עם 31 עוללים. בהמשך העשירייה ניתן למצוא את מובילי הילודה בצפון – הגושרים עם 27 תינוקות, גבעת ברנר – 26, שפיים – 24 (ירידה של 11 תינוקות מהשיא של השנה שעברה!), יגור ומשמר העמק חולקים במשותף את המקום השביעי עם 23. הפתעת השנה שלנו ניצבת במקום השמיני – געש עם 22 תינוקות, מספר שכמוהו לא זוכרים בקיבוץ מהעבר. נצר סרני מקום אחד מתחת עם מספר מכובד של 20 תינוקות ואת העשירייה הפותחת סוגרים המפתיעים מהכרמל – בית אורן ורמת הכובש ששמרו על יציבות עם 19.

בקיבוץ העוגן מעמק חפר ישנה התרגשות מיוחדת עם לידתם של 18 תינוקות מחג שבועות שעבר ועד היום, מספר שאף אחד לא דמיין או חזה לפני עשור והביא אותו ממש אל סף העשירייה הפותחת. גם בקיבוץ ארז שנמצא על סיפה של רצועת עזה נרגשים מזינוק מטאורי מ-6 תינוקות בשנה שעברה אל 16 השנה ובנאות מרדכי, רמת השופט ורמת מנשה מרוצים גם כן מההתקדמות ששמה אותם בפסגת העשירייה השנייה. לעומתם, בארי, גן שמואל ושדות ים יכולים לחוש מאוכזבים על הצניחה למטה בטבלה. לא נורא, תמיד יש את השנה הבאה...

ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "חג השבועות, ה-חג שלנו בקיבוצים, נותן המחשה טובה למצבנו האיתן ולחוזקנו הכלכלי והקהילתי ומבטא את גאוותנו הרבה בתוצרת האדמה, בביכורים החקלאים והתעשייתים, וכמובן - בתינוקות החדשים שנולדו בשנה החולפת. השנה, ואני בטוח כי גם בשנים הבאות, אנו שמחים בתינוקות הרבים שנולדו, סמל להצלחתם של הקיבוצים להתחדש, לצמוח ולשגשג".

יש לציין כי מספר הלידות כולל את כלל התינוקות שנולדו בקיבוצים השנה. גם הפעם נאספו הנתונים באמצעות טופס אלקטרוני מקוון שנשלח לכל הקיבוצים מהגליל העליון ועד חבל אילות דרך מערכת 'קיבוץ נתונים', בניצוחו של אודי בורוביץ' הבלתי נלאה. תודה גדולה מגיעה גם לרכזי האזורים בתנועה הקיבוצית ולנועה יפת שסייעו גם הם באיסוף הנתונים מהקיבוצים.

לחצו כאן לטבלת הילודה המלאה מהקיבוצים

הוספת תגובה חדשה