דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אלבום בכורה למוזיקאי עדן הר-גיל מיקום

בחודש שעבר השיק המתופף והמלחין עדן הר-גיל, חבר קיבוץ יקום, את אלבומו החדש "Hearts of Palm" שיצא בלייבל XJAZZ! Music ובתמיכת קרן חבצלת
עטיפת אלבום הבכורה של עדן הר-גיל. צילום: שלמה לי אברהמוב
עטיפת אלבום הבכורה של עדן הר-גיל. צילום: שלמה לי אברהמוב

המתופף והמלחין עדן הר-גיל, חבר קיבוץ יקום שמתגורר כיום בניו יורק לצורך לימודי מוזיקה, הוציא בחודש אפריל את אלבום הבכורה שלו, לאחר שחודש קודם לכן שחרר את סינגל הבכורה מתוך האלבום - "Nethermead" - שנקרא על שם חלקת דשא בפרוספקט פארק בשכונת ברוקלין. לאורך השנים ליטש עדן את כישרונו תחת הדרכתם של אגדות ג'אז כגון לני וויט, בילי דרומונד וביל צ'רלפ. מאז שעבר לניו יורק בשנת 2018, הוא ניגן ושיתף פעולה עם מגוון רחב של מוזיקאים בינלאומיים, ואלבומו החדש "Hearts of Palm" מסמן את נקודת השיא של חוויות אלו, ומציג את הסאונד הייחודי של הר-גיל ולהקתו. 

עדן הר-גיל. צילום: דנה גולן
עדן הר-גיל. צילום: דנה גולן

אל הר-גיל מצטרפים שני אמנים מהשורה הראשונה של הג'אז העולמי: הסקסופוניסטית קרוליין דייוויס והבסיסט דזרון דאגלס. דייוויס, זוכת "כוכב עולה - סקסופוניסטית אלט" לשנת 2018 מטעם Downbeat Critic's Poll, מביאה לכתיבה של הר-גיל את הוירטואוזיות שלה והשפה המוזיקלית הייחודית לה. דאגלס, תלמידו של אגדת הג'אז ג'קי מקלין וכוכב עולה בג'אז העכשווי, מניח קרקע יציבה ומלאת נשמה כמו העצים העתיקים של הפארק. האלבום יצא בחברת התקליטים העצמאית XJAZZ! Music, הממוקמת בברלין, גרמניה. הלייבל מתמקד במוזיקה חדשנית המשלבת השפעות ג'אז, אלקטרוניקה וניאו-קלאסית. 
לחצו כאן לפרטים על האלבום

להאזנה לאלבום המלא: לחצו כאן

ליצירת קשר עם עדן הר-גיל: eden.hargil.music@gmail.com

הוספת תגובה חדשה