דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

קניה פרום דה קיבוץ

אנחנו בהלם: הראפר והמפיק המוזיקלי האמריקאי המצליח קניה ווסט הסביר בראיון שנערך עמו מדוע צריך להקים בארצות הברית קיבוצים נוצריים! ענת מרלא ממחלקת צמיחה דמוגרפית ופיתוח קהילה בתנועה הקיבוצית, ניצלה את ההזדמנות כדי להסביר בכאן 11 על יתרונות החיים בקהילה קיבוצית ועל תהליך הקליטה

ביום ראשון נחשפנו לקטע מראיון מצולם בן שעתיים וחצי שנתן קניה ווסט, בו בין היתר הסביר מדוע זקוקה החברה האמריקאית לקיבוצים משלה. ווסט טען שאורח החיים האמריקאי מרחיק בין הילדים להוריהם אם בשל רצון לפתח קריירה ולהרוויח כסף או בשל לימודים בקולג', דבר הגורם לאותם צעירים למלא את הצורך שלהם באהבה עם דברים שליליים כמו חנויות אלכוהול, קניונים ומועדוני חשפנות. לטענתו של ווסט הדבר שלו הם זקוקים על מנת לתקן זאת הוא קיבוצים נוצריים בהם יגורו בני המשפחה קרוב אחד לשני והסבתות יוכלו לטפל בנכדיהן. 

כמובן שהתרגשנו ומיהרנו להגיב לקניה בעמוד הטוויטר והפייסבוק של התנועה ולהזמינו לבקר בקיבוצים אשר בארץ הקודש. קטע הווידאו זכה לעשרות אלפי צפיות בטוויטר וכלי התקשורת לא יכלו להתעלם (כמובן שבעיקר מההצהרה המפתיעה של קניה). 

ניצלנו את ההזדמנות ושלחנו את ענת להסביר למאיה ראכלין בתוכנית "ערב ערב" בכאן 11 על היתרונות של הקהילה הקיבוצית שקניה זיהה היטב. מוזמנים ומוזמנות לצפות בראיון!

הוספת תגובה חדשה