דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כנס החינוך ה-6 של התנועה הקיבוצית: יוצאים מחוזקים לעולם

גם בשנת קורונה ובעיצומו של הסגר השלישי, באגף חינוך לא עוצרים ולא מוותרים ומתרגשים להזמין את מנהלי ומנהלות החינוך בקיבוצים להצטרף לכנס השנתי שיתקיים השנה ב-9 במרץ, ובו תתקיים חשיבה משותפת על האתגרים הניהוליים והחינוכיים לצד ההזדמנויות הקהילתיות בשגרה משתנה
כנס החינוך ה -6 של התנועה הקיבוצית: יוצאים מחוזקים לעולם

תכני הכנס נבנו על בסיס תוצאות השאלון המקדים, עליו השיבו מנהלים רבים, ומתוך מחויבות ליצירת מפגש מקצועי משמעותי להנהגה החינוכית בקיבוצים לצד חווית מפגש בשנה של ריחוק, ובתוספת הרבה פירגון והערכה למנהלי ומנהלות החינוך.

כבכל שנה, הכנס נבנה על ידי צוות היגוי, המבוסס על עבודה במעגל שותפים ומחבר בין צוות אגף חינוך ומנהלי.ות החינוך מהקיבוצים: אור פודה  - מנהל החינוך החברתי בניר עם, ענבר כרמל - מנהלת  החינוך החברתי בראש הנקרה, מיכל שמיר בורר - מנהלת הגיל הרך במעלה החמישה, אורלי שטייניץ - מנהלת הגיל הרך בגשר, שירי אביב מקיבוץ עין השלושה - מנהלת חינוך בכיסופים ומדריכה בשולחן ההדרכה של הגן הקיבוצי וטלי כהן מרבדים - יועצת "שבילים" - ארגון מערכות החינוך החברתי-קהילתי. בהחלט נוסחה המדייקת ומחויבת לחיבורים ורלוונטיות.

הכנס יהיה חד-יומי, ויתקיים בקבוצות קטנות בקיבוצים ברחבי הארץ (בהתאם למגבלות ההתקהלות והנחיות המדינה באותה העת) אשר יקיימו עבודה בקבוצות עמיתים, בסופה יהיה ניתן לחזור למשימת ההובלה החינוכית בקיבוץ מצוידים בארגז כלים מועשר ובתוצרי העבודה המשותפת, מלאי אנרגיות לאתגרים וההזדמנויות שיגיעו.....והם יגיעו!

הכנס מכוון לחיזוק המפגש הבינאישי וה"ביחדנס" המשובח אותו היטבנו ליצור ביחד במהלך השנים ובכנסים הקודמים.
 

נהלי תשלום לכנס:

עלות למשתתף/ת בהרשמה מוקדמת (עד ה- 10/2) - 160 ש"ח

עלות למשתתף/ת בהרשמה מאוחרת (החל מ- 11/2) - 200 ש"ח

מועד סגירת הרשמה - 19/2

ביטול השתתפות: ביטול השתתפות עד 20/2/21 - החזר כספי מלא | ביטול השתתפות עד 28/2/21 - החזר כספי של 50% מהתשלום | כל ביטול לאחר מכן – התשלום מלא ללא החזר.

תשלום בהמחאות - יש לרשום לפקודת ברית התנועה הקיבוצית | משלוח: רויטל, התנועה הקיבוצית, אגף חינוך, ליאונרדו דה וינצ'י 13 ת"א 61400.  

העברה בנקאית - יש להעביר את התשלום לפרטי חשבון:הבנק הבינלאומי 31 , סניף 048 , מספר חשבון 330272.

על מנת להבטיח את מקומכם, יש למלא את ספח ההרשמה ולשלוח בצירוף העתק של השיק/אישור ההעברה הבנקאית כהודעת וואטסאפ לרויטל - 0544899744 או למייל:
revital@tkz.co.ilאנא ודאו עם רויטל שספחי ההרשמה ששלחתם.ן הגיעו - הרשמה משמעותה תשלום בפועל!

**להורדת ספח ההרשמה: לחצו כאן


לפרטים נוספים, שאלות ובירורים: 03-6925396
 

מצפים למפגש, כי גם בשנה כזו, גם אם יהיה שונה ואחר, חשוב לנו לחזק את ה"יחד" ?  - וניצור אותו ביחד!

מאחלים לכולנו סגר קצר וממצה,

צוות ההיגוי של כנס החינוך ה-6

מועדי האירוע
מועד תחילת האירוע
ניתן להירשם עד תאריך:
19/02/21