דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עו"ד ינקי קוינט מונה לתפקיד מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל החדש

שר הבינוי והשיכון, ח"כ יעקב ליצמן, הודיע אתמול (רביעי) כי קיבל את המלצת ועדת האיתור למנותו לתפקיד. קוינט יחליף את עדיאל שמרון ויעזוב את תפקידו הנוכחי כמנהל רשות החברות הממשלתיות
עו"ד יעקב (ינקי) קוינט. צילום: בשמת איבי
עו"ד יעקב (ינקי) קוינט. צילום: בשמת איבי

קוינט היה המועמד המועדף על שר הבינוי והשיכון ליצמן, והוא אכן קיבל גם את המלצת ועדת האיתור שמונתה בראשות שמואל אבואב, לשעבר מנכ"ל משרד החינוך, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון וראש מועצת קריית טבעון.  בהתאם לחוק רשות מקרקעי ישראל, חתמו על המינוי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר ישראל כץ והשר ליצמן. המינוי ייכנס לתוקף באופן מיידי.

עו"ד יעקב (ינקי) קוינט (47) שימש בעבר בתור היועץ המשפטי של רמ"י וכן שימש בתפקידים נוספים בין השנים 2001-2017. לצורך תפקידו החדש הוא יעזוב את תפקידו הנוכחי כמנהל רשות החברות הממשלתיות.

השר ליצמן מסר: "אני מצפה לכניסת ינקי קוינט לתפקיד מנהל רשות מקרקעי ישראל. זוהי תקופה מאתגרת למשק הישראלי בכלל ולענף הדיור בפרט, ואני בטוח שינקי הוא איש המקצוע הנכון בזמן הנכון וביחד נעשה ונצליח בעזרת השם. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנהל רמ"י, עדיאל שמרון, על עבודתו המסורה אשר הביאה להישגים משמעותיים ולאחל לו בהצלחה בכל אשר יפנה".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר מסר כי הוא "מברך את ינקי קוינט על המינוי ומצפה לכונן עמו יחסי עבודה תקינים ושיתוף פעולה מתוך הבנה. מקרקעי ישראל הם נכס מרכזי של המדינה, וכתנועה הפרוסה על שטח רחב חשוב כי נראה את הדברים עין בעין. מובן מאליו כי אנו מצפים גם להבנות, פתרונות מעשיים ויחס הוגן לגבי הצורך הטבעי והדחוף להקל על הבנייה בקיבוצים שתקועה ומקרטעת כבר זמן רב מידי."

הוספת תגובה חדשה