דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

תערוכה קבוצתית חדשה בגלריה גבעת חביבה: AIR 1 - Artists In Residency

בשבת הקרובה, 03.02.23, תיפתח בגלריה גבעת חביבה לאמנות התערוכה הקבוצתית "AIR 1". התערוכה מציגה גופי עבודות של 10 אמנים, יוצרים, צעירים השוהים בשלושת החודשים האחרונים האחרונים בתכנית השהות המשותפת בגבעת חביבה: Givat Haviva AIR, בהובלת המרכז המשותף לאמנות, ויוצרים במרחב סטודיו משותף תוך שהם נחשפים ומכירים את המקום, את האזור, את הסביבה ואת האנשים
תערוכה קבוצתית חדשה בגלריה גבעת חביבה: AIR 1 - Artists In Residency

אוֹצרוֹת התעורכה הן קלודט זורע וענת לידרור, ראשת התכנית ומנהלת התכנית שייסדו אותה במשותף, ומנחי התכנית עוסקות ועוסקים בתחומים שונים של שדה האמנות. העבודות המוצגות הן אינדיבידואליות לחלוטין, אך בו זמנית הן חולקות חזון משותף של המציאות הנוכחית והמורכבות הקיומית שהיא מקפלת בתוכה. תערוכה משותפת כזו, יכולה אולי במיוחד בימים אלו, לפעול כסוג של מתווכת לאותה מורכבות חיים, כאשר היא משתפת בשאלות האישיות שמעסיקות את האמנים. שאלות על יחד, שונות, שייכות, ייחודיות ומשמעות; כמו גם על כאב ואיך לא- זהות. 

אולי היא יכולה לעורר התבוננות ביקורתית על השיח הקיים עכשיו בעולם; על ריבוי המציאויות המתקיימות היום במקביל ולעיתים במנותק ממש;  ועל האפשרויות, אם קיימות, למפגש כנה ביניהן, בו אפשר לשמור גם על הזהות הכי אינדיבידואלית והייחודיות הספציפית וגם לפעול ולהיות יחד.

החוויה הכוללת מעלה שאלות על התכנים התרבותיים והאנושיים שהעולם שלנו מושקע בהם (ועל אלו שמהם הוא מתעלם) ובוחנת את הנתיב של הקיום המשותף כמצב קיומי - הכרחי ייחודי בזמנים אלו של משבר חברתי ופוליטי.

 

האמנים המציגים בתערוכהרואן אבו עסא, טימו אלט-הבל, דועאא בסיס, יעלה ברזילי, האז'ר ח'אטר, מאריה חטיב, סטניסלב טיטוב, נעם שלמה יזרעאלי, תמימה פרידמן, דנה רוסלר.

מנחי התכניתחנאן אבו חוסיין, פריד אבו שקרה, עדי בוטרוס, עדינה בר און, גליה בר אור, אבנר זינגר, סתיו סטרוז בוטרוס, אסד עזי, רון עמיר, תומר היימן.

גלריה גבעת חביבה לאמנות בוחנת, מעלה וחוקרת את "המשותף" על רבדיו השונים. ערכים של חברה משותפת, שיח רב תרבותי וקידום המרקם הרב תחומי באמנות. הגלריה מציגה אמנות הנותנת במה לאמנים מאוכלוסיות שונות בחברה הישראלית בדגש על החברה היהודית והערבית


אוצרות התערוכה: קלודט זורע וענת לידרור

פתיחה: יום שישי, 03.02.23, בשעה 11:00

נעילת התערוכה:  01.04.23

אירוע שיח גלריה: יום שבת, 18.2, בשעה 12:00

מקום: גלריה גבעת חביבה לאמנות

שעות פתיחה של הגלריה: ראשון - חמישי: 16:00 - 09:00  | שישי: 13:00 - 11:00 | שבת: 14:00 - 10:00

הוספת תגובה חדשה