דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

תמר אנגל מקיבוץ מעגן מיכאל נבחרה למנכ"לית מכללת אורנים

בתום תהליך איתור יסודי וממושך, אישר הוועד המנהל בישיבתו בשבוע שעבר את המלצת נשיא המכללה למינוי
תמר אנגל מקיבוץ מעגן מיכאל נבחרה למנכ"לית של מכללת אורנים
תמר אנגל. צילום: ליאור איסטון

אנגל, בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן ובתואר הנדסאית תעשייה וניהול ממכללת רופין, מכהנת כיום כמנהלת העסקים ויו"ר התאגידים של קיבוץ מעגן מיכאל.

בהודעת הועד המנהל של "אורנים" נכתב בין היתר: "תמר מביאה איתה לתפקיד ניסיון ניהולי בכיר, לרבות בתחומי השיווק, המכירות, הרגש ומשאבי אנוש. היא מכהנת כדירקטורית במגוון הנהלות ודירקטוריונים".

אנגל נשואה לעמוס, אמא ללירון, הדר וגל וסבתא לרובי.

תמר אנגל: הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים" (יאנוש קורצ'אק). אחרי עשרות שנים של פעילות בעיקר בתחום העסקי- תעשייתי-כלכלי, אני מתרגשת לקראת יציאה לדרך חדשה במקום שמכשיר את הדורות הבאים של מחנכות ומחנכי ילדי ישראל. כבוד גדול הוא בשבילי להיות חלק מגוף ששם לו למטרה להשפיע על החברה בישראל בפעילויות כמו ק.מ.ה, בתי הספר המיוחדים, פעולות ההתנדבות החברתיות ועוד..."

 

מנכ"לית התנועה הקיבוצית, הדס דניאלי-ילין, החברה בועד המנהל של "אורנים": "מכללת אורנים היא אחת הפעילויות החשובות והמשמעותיות שהוקמו על ידי התנועה הקיבוצית ואני מברכת על הבחירה בתמר אנגל מקיבוץ מעגן מיכאל לתפקיד מנכ"לית המכללה. תמר, שמילאה תפקידים ניהוליים משמעותיים מביאה עמה שילוב של רוח וחומר ואני בטוחה שהשתלבותה בצוות המוביל של המכללה תתרום רבות להצלחתה.

בהזדמנות זו ברצוני להודות למנכ"ל המסיים, קובי אלדר, על שנים רבות של ניהול המכללה, בתקופות מאתגרות. קובי, בדרכו הנעימה, הוביל תהליכי שינוי רבים והעלה את המכללה על דרך המלך ועל כך תודתנו הגדולה".

הוספת תגובה חדשה