דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שימו לב - אותר חולה קורונה באירוע התנועה בעין חרוד מאוחד בשבוע שעבר

אחד ממשתתפי מועצת התנועה החגיגית שהתקיימה בעין חרוד, אירוע בו דאגנו כי המשתתפים יעטו מסיכות בעודם באולם וכי הישיבה תהיה מפוזרת, אותר כחולה קורונה. אנו ממליצים לצירים ולמשתתפים שאינם מחוסנים או מחלימים וישבו באולם מתחת למצלמה, להיכנס לבידוד (שבוע לפי ההנחיות האחרונות) ולפנות לייעוץ אצל גורמי הבריאות
לוגו תנועה

עדכון בעקבות ישיבת מועצת התנועה הקיבוצית והכנס בסימן 100 שנים לעין חרוד ו-50 שנה למותו של יצחק טבנקין, שנערכו ביום שני 12/7:

האירוע המרגש, יחד עם הצמא למפגש חברים אמיתי כשאיום הקורונה קצת נרגע, הביאו רבים מאוד לעין חרוד. התנועה הקיבוצית דאגה שהמשתתפים יעטו מסיכות בעודם באולם וכי הישיבה בו תהיה מפוזרת ועם רווחים (מדובר באולם גדול מאוד עם קיבולת של מאות אנשים). לא נדרשו בדיקות מקדימות ואף לא תו ירוק, ובכל זאת התברר בשבת כי אחד המשתתפים באירוע אובחן כחולה מאומת. החולה האמור ישב בשורה מתחת למצלמה, באמצע האולם.

בנוסף להודעות אישיות שנמסרו לאנשים שבאו במגע ישיר עם החולה, אנו ממליצים לצירים ולמשתתפים שאינם מחוסנים או מחלימים שישבו באזור זה של האולם, להיכנס לבידוד (שבוע לפי ההנחיות האחרונות) ולפנות לייעוץ אצל גורמי הבריאות.

עדי רמות, מחלקת בריאות ורווחה
התנועה הקיבוצית

הוספת תגובה חדשה