דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

קצת מהשבוע בתנועה הקיבוצית - 5.12.2014

לוגו תנועה

____________...

קצת מהשבוע בתנועה הקיבוצית

להורדה כקובץ וורד ניתן ללחוץ כאן
ולהורדה כקובץ 
PDF ניתן ללחוץ כאן                                                     אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן

 

פעילי ומזכירות התנועה הקיבוצית  משתתפים באבלם של משפחת מזרחי ושל קיבוץ זיקים כולו על מותו של
  עו"ד יעקב (קובוש) מזרחי ז"ל
חבר פעיל ומרכזי בקיבוצו, באזור עוטף עזה  ובתנועה הקיבוצית כולה שהיה מעמודי התווך של הפעילות המשפטית והכלכלית במטה התנועה במשך שנים רבות
יהי זכרו ברוך

 

 

____________...

מגבירים את האור 
התנועה הקיבוצית נאבקת בגזענות ובהסתה ומקימה נבחרת אנושית מעולה שתגיב, תפעל ותקדם את האמירה הברורה "יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים".
אנחנו קוראים לכם, חברות וחברי קיבוצים שרוצים להיות חלק מתגובה ברורה לכל פשע שנאה, שרוצים לקדם ולחזק את הקשר המיוחד בין התנועה הקיבוצית לבין שכניה ברחבי המדינה.
אם אתם מעוניינים להצטרף למערך ארצי ולהשפיע על החיים שלנו כאן - הצטרפו למחלקת המשימות בהובלת המאבק והעשייה.
היום (שישי) בצהריים תתקיים הפגנה נוספת בכפר יאסיף - לפרטים: לחצו כאן

טלפון - 0524840770
דוא"ל - gil@tkz.co.il

 

 

מהלכים לקידום בנייה בקיבוצים -
בשבועות האחרונים ממשיכים אנשי צוות הבנייה בתנועה הקיבוצית לעסוק בקידום חלופות השיוך והבנייה שיאפשרו לכלל הקיבוצים לחזור לצמיחה וגידול.   מטה התנועה פועל במטרה ליצור אחדות מסרים מצידנו, חברות וחברי הקיבוצים ומטה התנועה הקיבוצית ולמנוע  שיח מופרד "במספר ראשים" עם הגורמים הרלוונטיים, זאת מכיוון שריבוי כזה עלול לבלום התקדמויות והבנות. במכתב שיצא מטעם הצוות לצוותים והחברים העוסקים בקידום חלופה 1366 נכתב כי "אנו מודעים לידע הרב שנצבר ברשותכם,  מוקירים את מחויבותכם להשגת פתרון מהיר ובר קיימא לסוגיות המקשות על יישום החלטה 1366 ורואים בכם שותפים ובני שיח חשובים...אנו מזמינים אתכם להשתתף עמנו בתהליך החשיבה, קבלת ההחלטות  ובדיונים עם רשות מקרקעי ישראל בנושא החלטה 1366". אנו תקווה כי כל הכוחות והמוחות העוסקים בשאלות אלה ישלבו ידיים על מנת להביא לפתרונן המוצלח במהרה.

 

 

____________...

שר החינוך היוצא "תנו לי רעיונות טובים - אני אתכם"

 

 פגישה חשובה וחיובית של חברי פורום תג מאיר, אשר בו מיוצגת התנועה על ידי גיל מושקוביץ מנהל מחלקת המשימות, נערכה השבוע עם שר החינוך היוצא שי פירון.
פירון בפגישה "המשאבים לתכניות לחברה משותפת ליהודים וערבים לא יהוו מכשול. תנו לי רעיונות טובים ואני אתכם", כמובן שהמהלכים הפוליטיים של השבוע יצרו שינוי דרמטי ביכולת הקיום של ההבטחה . בתוך כך התקיימה פגישה נוספת של המועצה הציבורית המלווה את מחלקת המשימות. הנוכחים הרבים שמעו את מנהל המועצה לפיתוח כלכלי במשרד ראה"מ - מר איימן סף ושוחחו עימו על היסודות והסיכוי לקיום משותף, הדיון סוכם בהצלחה ובזמן הקרוב תיווצר תוכנית פעולה שתובא לאישור המועצה
 

 

 

__________3

קול קורא  -  קרן לעידוד השרות בקבע ע"ש רא"ל דן שומרון ז"ל

התנועה הקיבוצית קוראת לקצינים ונגדים  בשרות הצבאי או בכוחות הביטחון להגיש את בקשותיהם לקבלת מענק  מהקרן לעידוד השרות בקבע. לפרטים על קריטריונים למלגה והגשת בקשות ניתן לפנות  למחלקת ביטחון בתנועה הקיבוצית:
במייל  -  bitahon@tkz.co.il
בפקס  -  03-6925270

_____________3


התנועה הקיבוצית מברכת

את גדי איזנקוט על המינוי

לתפקיד הרמטכ"ל,

זהו מינוי ראוי ומבורך.


כולנו תקווה לימים שקטים

וטובים!


 

 

 

בתחילת השבוע קיים מטה התנועה הקיבוצית ביקור בשני קיבוצים, ניצנים ובית ניר, הסיור נבנה והובל על ידי אסף ארטל, רכז האזור בתנועה הקיבוצית. סיורים אלה מאפשרים לחברות וחברי הקיבוצים מפגש מלמד ומשפיע עם בעלי התפקידים בתנועה ולאלה - לימוד פנים אל פנים עם המורכבויות והצרכים העומדים בפני החברות והחברים.  

 "מאחזים חוקיים ומחזקים בלב החברה הישראלית" - כך קרא השבוע איתן ברושי לקבוצות השותפות ב"מעגל הקבוצות" בדיון שנערך אודות שיתוף הפעולה עמם והקשר שיש לעצב בינם לבין התנועה והקיבוצים בה. מעגל הקבוצות מונה 13 קבוצות שיתופיות ברחבי המדינה ופועל רבות בתחומים חינוכיים, ציבוריים וחברתיים.

 

 

____________...

שני מפגשים חשובים נערכו השבוע במסגרת פעילותה של מחלקת החינוך. הראשון עם מנהלי מחלקות החינוך של המועצה האזורית אשכול בה עסקו בתפקידם כאחראים על פיתוח המנהיגות בקיבוץ ובקשר בין הקיבוץ, המועצה והתנועה. המפגש השני היה של כלל מנהלי מערכות החינוך בדרום שקיימו שיח משותף ופורה על תפקידם - היום נוצר והובל על ידי מחלקת החינוך התנועתית ומחלקות החינוך במועצות האזוריות.

 

 

 ושתהיה לכולנו שבת שלום!

הוספת תגובה חדשה