דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

קבלו את הפעילה והפעילים החדשים בתנועה הקיבוצית

דנה אדלהייט (ניצנים) נכנסה להיות רכזת איזור משקי דרום, יניב הגי (בארי) הצטרף למטה השיתופי ועמוס פרג'ון (נען) חבר לעו"ד במחלקה המשפטית
מימין: יניב הגי, דנה אדלהייט ועמוס פרג'ון
מימין: יניב הגי, דנה אדלהייט ועמוס פרג'ון

דנה אדלהייט, בת וחברת ניצנים, אמא לשלושה ונשואה לארז מצטרפת לסיירת הרכזים של התנועה ותהיה רכזת של משקי הדרום.

לאורך השנים עסקה  בתחומים שונים במקביל - ניהול הפקות בקולנוע וטלויזיה לצד טיפול בלקויות קשב וריכוז, פרסום וקופירייטינג לצד  טיפולי גוף-נפש, ניהול קהילה, חינוך ותרבות.

לצד זאת למדה ניהול ומדיניות ציבורית וניהול חינוכי לתואר השני, ומילאה תפקידים מגוונים בקיבוצה ובקיבוצים אחרים.

דנה: "אני מאמינה כי הקיבוץ הוא קרקע פוריה לזריעת חלומות ועשיית טוב, ככל שאנו פועלים ולא רק "מדברים על זה". אני רואה את המשמעות של בני דורי המהווים היום "גשר" בין הקהילות המתחברות בקיבוצים על שונותם הגדולה ועל האתגר המשמח שיש בכך. אני שמחה ומתרגשת להיות חלק מהתנועה הקיבוצית שמשכילה להתקדם ולהשתנות בלי לאבד את ערכיה המרכזיים והשפעתם על החברה כולה, ומצפה לקחת חלק בעשייה. וכמו שאמר נלסון מנדלה - "מה שחשוב זה לא עצם העובדה שיש לנו חיים. ההבדל שעשינו בחייהם של אחרים הוא שקובע את המשמעות של החיים שאנו מנהלים".

--

יניב הגי, בן 47, איש משפחה, יליד גבעתיים, ומזה 15 שנים חבר קיבוץ בארי הצטרף למטה השיתופי. במהלך השנים יניב ניהל מערכות מורכבות ורב-תחומיות במישור החברתי - מזכיר קיבוץ בארי, העסקי - מחלקת פיתוח בדפוס בארי, והטכנולוגי - ניהול פרויקטי היי-טק בישראל, ארה"ב וקוסטה ריקה. כמזכיר הקיבוץ היה קול בולט במאבק תושבי עוטף עזה לשקט ולביטחון. כיום משמש בהתנדבות כיו"ר שותפות "ביחד" מטעם הסוכנות היהודית במועצה האזורית אשכול. מהנדס תעשייה וניהול, מגשר מוסמך ובוגר מצטיין של תוכנית MBA – טכנולוגיה, יזמות וחדשנות מאוניברסיטת ת"א.

"כמזכיר, שמתי דגש על חיזוק השיח הקהילתי, ועל המשמעות של היותנו קיבוץ. כיום אני סקרן ומתרגש להתחיל לעבוד בתנועה הקיבוצית, ולסייע למזכירים.ות הקיבוצים השיתופיים להצליח בשליחותם המורכבת"

--

עמוס פרג'ון, חבר קיבוץ נען, נשוי לבינה, אשת חינוך וגננת בקיבוץ, ואבא ל- 3 בנות הצטרף למחלקה המשפטית.

בתום לימודי משפטים ומנהל עסקים מילא מס' תפקידים במערכת הבנקאית, ביניהם :עו"ד במערך אשראים מיוחדים, מנכ"ל החברה לנאמנות של הבנק  ומנהל מחלקה משפטית. לאחר 17 שנה בעולם הבנקאי, החליט לפנות לתחום במסגרתו יוכל לתרום ולהשפיע באופן ישיר על פעילות התנועה הקיבוצית, תאגידיה וחבריה. עמוס מרכז תחתיו את הייעוץ המשפטי לתאגידי התנועה ולפעילות קרנות קמ"ע.

הוספת תגובה חדשה