דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עצומה של הנוער הקיבוצי: ממשיכים להתגייס- בנים ובנות למען בטחון ישראל. די לפגיעה בצה"ל, ברוחו ובביטחון ישראל

מאות בני נוער מהקיבוצים כבר חתמו על עצומה כנגד מכתב תמיכה ברב מרדכי אליהו שקרא לפיטורי הרמטכ"ל. נמשיך להוביל את אחוזי הגיוס בקרב בנים ובנות בכל יחידות צה"ל מתוך הבנה כי משימות הצבא ייקבעו על-ידי לובשי מדים בלבד
עצומה של הנוער הקיבוצי: ממשיכים להתגייס - בנים ובנות למען בטחון ישראל. די לפגיעה בצה"ל, ברוחו ובביטחון ישראל

אנחנו, נערות ונערים מהתנועה הקיבוצית והמרחב הכפרי בישראל, חניכי וחניכות המכינות הקדם צבאיות ומתנדבי ומתנדבות שנת השירות בתנועה הקיבוצית, יוצאים נגד התפיסה של בני נוער בגילנו, הסבורים כי "ההלכה והתורה חשובות יותר מצה"ל", כפי שכתבו במכתב תמיכה לרב מרדכי אליהו."

בדברים אלו נפתחה העצומה עליה חתמו עד היום (חמישי) בצהריים מאות בני ובנות נוער מהקיבוצים, כתגובה למכתב של בני נוער מהציונות הדתית שכתבו לרב אליהו מכתב תמיכה ביום רביעי השבוע.

בעצומה נכתב עוד: "אנו מאמינים כי בצה"ל זכות שווה לכל אדם להתקדם לפי יכולותיו וכישוריו, תומכים ושמחים במינויה של הטייסת רס"ן ט' למפקדת טייסת בצה"ל וקוראים לצה"ל לשמור על צביונו וערכיו ולא לפחד אל מול כוחות המבקשים לשנותו.  לצה"ל יש מפקד אחד – הרמטכ"ל, רא"ל גדי אייזנקוט, תחתיו נמצא פורום מטכ"ל וקצינים והם מקבלי ההחלטות. לא ניתן לכל אדם אחר, בעל כל תואר, לנסות לחתור תחתם.  אנחנו נמשיך ונתגייס לצה"ל, בנות ובנים, כדי לשרת את אזרחי המדינה ובטחון ילדיה, ממש כמו שעשו הורינו, חברינו וכל אזרחי ישראל בהגיעם לגיל 18.
נמשיך להוביל את אחוזי הגיוס בקרב בנים ובנות בכל יחידות צה"ל מתוך הבנה כי משימות הצבא ייקבעו על-ידי לובשי מדים בלבד.
אנו מצדיעים לחיילי וחיילות צה"ל, קצינות וקציני צה"ל ובעיקר לעומד בראש כל אלה – הרמטכ"ל, רא"ל גדי אייזנקוט".

בני ובנות נוער - הצטרפו גם אתם!

הוספת תגובה חדשה