דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

סמ"ר דנטה שי רוברטס ז"ל מיטבתה נהרג במהלך מילוי תפקידו והובא למנוחות בקיבוצו

סמ"ר דנטה שי רוברטס ז"ל, בן 21 מקיבוץ יטבתה, מת מפצעיו ביום חמישי לאחר שנפצע באורח קשה בתאונת דרכים שאירעה יום קודם לכן במהלך סיור אבטחה ליד בסיס חיל האוויר רמון, בו שירת כמגן אסטרטגי. ביום ראשון נקבר דנטה בבית העלמין בקיבוצו. הותיר אחריו הורים - נירה וברט, ושני אחים קטנים - סול ואדם
סמ"ר דנטה שי רוברטס ז"ל

ביום חמישי נקבע מותו של סמ"ר דנטה שי רוברטס, בן 21, מקיבוץ יטבתה, שנפצע יום קודם באורח קשה בתאונת דרכים בעת מילוי תפקידו והובהל לבית החולים סורוקה בבאר שבע. התאונה אירעה כאשר אוטובוס התנגש ברכב האיסוזו הצבאי של בסיס חיל האוויר "רמון", בו שהה במהלך סיור אבטחה במסגרת תפקידו, בכביש הגישה לבסיס. דנטה רוברטס ז"ל שירת כמגן אסטרטגי בבסיס חיל האוויר רמון, ולאחר מותו הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל ראשון. דובר צה"ל מסר כי "משטרת ישראל והמשטרה הצבאית פתחו בחקירת נסיבות המקרה. אנו משתתפים בצער המשפחה ונמשיך ללוותה". לפני כשנה נפצע דנטה בצורה לא קלה בתאונת אופנוע, אך התעקש ונלחם על מנת לחזור לשירותו הצבאי. 

משפחתו של דנטה ז"ל היא משפחה שורשית בקיבוץ, האם נירה היא בת הקיבוץ וסבו דדי אילן ז"ל היה חבר באחד מהגרעינים הראשונים שהקימו את יטבתה. גם שתי אחיותיה של נירה הן חברות הקיבוץ. האב, ברט רוברטס, עלה לארץ מדרום אפריקה והמשפחה הגיעה לקיבוץ כשדנטה היה בן שנה. לדנטה שני אחים קטנים - סול ואדם. ביום ראשון הובא דנטה למנוחות בהלוויה צבאית רבת משתתפים שנערכה בבית העלמין של יטבתה.

התנועה הקיבוצית כולה מחבקת ומשתתפת בצערן של משפחות רוברטס ואילן ושל בית יטבתה כולו. יהיה זכרו ברוך.

הוספת תגובה חדשה