דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

סולידריות עם השכנים

בעקבות 'תג מחיר', השבוע בנאעורה, אנשי הגלבוע באים לחזק
תג מחיר. צילום: דוברות המשטרה

ביום ראשון הקרוב ב-17:00 יתאספו תושבי הגלבוע ובהם חברי קיבוצים רבים, לכינוס הזדהות ותמיכה בנפגעי פשע השנאה וההשחתה מיום שלישי האחרון בנאעורה.
קבוצת פעילים מקומיים אכפתיים יצרה קשר עם התנועה הקיבוצית ופורום תג מאיר ותוך שעות החליטו להפיק אירוע הזדהות תחת הסיסמה: "יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים".
לביא מאירי (ניר דוד), מבקש להזמין את כלל הציבור מהסביבה הקרובה והרחוקה, כדי לשמור על מרקם היחסים, השותפות והשכנות הטובה בין כלל תושבי הגלבוע: "השכנים שלנו נפגעו על לא עוול בכפם, רק בשל היותם ערבים, ואנחנו רוצים להיות איתם כאן עם מסר אנושי פשוט וברור מאד – אנחנו לא שותקים!"
גיל מושקוביץ, רכז המשימות היוצא של התנועה הקיבוצית, הצטרף לקריאה ובירך את חברי הקיבוצים על היזמה. "זו הגישה שלנו בתנועה הקיבוצית ובתג מאיר – לא לתת לזמן רב לחלוף בדממה ובאדישות. לחתור מהר ככל שניתן להגיע, להפגין הזדהות ולהעביר מסר בלתי סובלני כלפי פשעי השנאה הנתעבים הללו. ידע כל מפגע, שעל כל הפגנת אלימות שכזו, הקשרים בין יהודים וערבים רק מתהדקים ומתחזקים!" עוד הוסיף מושקוביץ, כי הוא מקווה ומתפלל שיהיה זה אירוע תג המחיר האחרון במסגרת תפקידו.

המעוניינים להצטרף לפעילות מוזמנים מאד ליצור בהקדם קשר ישיר עם לביא מאירי בטלפון – 050-7237771 או לעקוב אחר העדכונים בדף הפייסבוק של תג מאיר.

הוספת תגובה חדשה