דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נועה תנוע לפרויקט הבא!

לפני פרוץ השנה החדשה התבשרנו כי נועה צור ברוש, מנהלת הגן הקיבוצי באגף חינוך של התנועה תמונה בתחילת אוקטובר למנהלת המעבר של אגף מעונות היום ממשרד הכלכלה למשרד החינוך
נועה צור ברוש מעניקה לניר מאיר את תו התקן למערכות חינוך קיבוציות בגיל הרך שהושק לפני חודשיים
נועה צור ברוש מעניקה לניר מאיר את תו התקן למערכות חינוך קיבוציות בגיל הרך שהושק לפני חודשיים

שנה חדשה מביאה עמה לכולנו משימות חדשות ומתחדשות, ולחלקנו גם התחלות חדשות של ממש. נועה צור ברוש (48) מקיבוץ חצור, מסיימת את תפקידה בתנועה הקיבוצית לאחר חמש שנים של עשייה משמעותית ונרחבת. לפני כן, היא ניהלה את מערכת החינוך בחצור והייתה יועצת חינוכית-ארגונית-כלכלית למערכות חינוך בקיבוצים ויישובים רבים.

נועה הובאה לאגף חינוך על מנת להקים את צוות ההדרכה והייעוץ באגף, ובתקופתה בתפקיד הפך תו התקן למערכות חינוך קיבוציות בגיל הרך למעמיק ומשמעותי יותר וכזה הניתן ללמוד ממנו לבצע תהליכים על פיו, ויצא בשתי גרסאות - אחת בשנת 2017 והשנייה, בצורת ספר, הושקה לפני כחודשיים. כמו כן, השקיעה נועה מאמצים רבים בחיזוק הקשר של הגן הקיבוצי עם כלל משרדי הממשלה הרלוונטיים לגיל הרך שהובילו להכרה של משרד החינוך בייחודיותו של ה"גן הקיבוצי" תחת הזרם הממלכתי, אשר מהווה דוגמא לגן העתידי המקודם על ידי אנשי המקצוע במשרד. צור ברוש גם קידמה קורסים מקצועיים במכללות לחינוך לצוותי החינוך בקיבוצים.

נועה צור ברוש: "אני מרגישה שאני עוזבת בית ומשפחה. הכוח והדרייב לקדם ולמקצע את הגן הקיבוצי ניתן לי מדי יום, קודם כל, על ידי מנהלות הגיל הרך והצוותים החינוכיים בקיבוצים. בתקופתי כמנהלת הגן הקיבוצי בתנועה למדתי המון על כיצד פועלות ומתנהלות המערכות ברמה האזורית, הפרלמנטרית והממשלתית ויצרתי שיתופי פעולה שיצרו הפריות הדדיות ומטרות משותפות בין כולם. היה חשוב לי במהלך השנים בהן מילאתי את התפקיד למתג ולהגדיר מחדש את תפקידה של מנהלת הגיל הרך, זה אחד התפקידים הקשים והמאתגרים בקהילה ובמרחב הקיבוצי שדורש מיומנות ומקצועית רבה, ואני מקווה כי הצלחתי לגרום להן להאמין בעצמן ולמנהלי הקהילה להכיר בחשיבותן. כמובן שאמשיך להיות שגרירה של החינוך הקיבוצי במשרד החינוך".

ראשת אגף חינוך, דבי ברא"ס: "אנו בטוחים שנועה תמשיך, תקדם ותדאג לחינוך הקיבוצי בכל אשר תפנה".

הוספת תגובה חדשה