משתפים בדילמות ובדרכים לחיזוק הקהילה בזמן המלחמה
הכנס, שנערך על פני יומיים בהשתתפות מעל 40 נציגי קיבוצים מהתנועה הקיבוצית ומהקיבוץ הדתי, היה בסימן "זה הסיפור שלי, זה הסיפור של הקיבוץ שלי", וכלל סדנאות בנושא הגדרת הנרטיב של הקהילה, מפגש עם חניכי פנימיית אשכול, מפגש עם ממלאי תפקידים מקיבוץ בארי, סיורי טבע בעין גדי, ערב שירי להקות צבאיות עם עודד פלוט, בירות מקטורה ויין מצובה, ולסיום - מפגש עם מזכ"לית הקיבוץ הדתי שרה עברון והמזכ"ל הנבחר של התנועה הקיבוצית ליאור שמחה. במהלך הכנס הועלו דילמות שונות ודרכי התמודדות עמן.
מארגני הכנס מהמטה השיתופי, יניב הגי ודניאל (דניטו) ונגרובסקי, מסרו כי "המפגש הבין-אישי והחברתי בין נציגי הקיבוצים, שהביאו את העוצמה וההתמודדות האישית והקיבוצית אל המפגש הקבוצתי, היה לב המפגש. זכינו לכנס ייחודי שעשה טוב למשתתפיו, שחלקו רשמים ודילמות עמן כולנו מתמודדים בשוטף ובחודשים האחרונים בפרט".