דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מבואות עירון זוכה פרס חינוך מוסדי לשנת תשע"ז!

לוגו תנועה

המוסד החינוכי "מבואות עירון" בבעלות הקיבוצים, עין-שמר, מענית, ברקאי ומצר זכה בפרס החינוך המוסדי לשנת תשע"ז. זו גאווה גדולה לקיבוצי הבעלות בפרט, ולתנועה הקיבוצית בכלל.

ד"ר בני פישר, מנהל המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער, שהמליץ על "בית הספר בפני ועדת הפרס במשרד החינוך, אמר:
"מבואות עירון הנו מסגרת חינוכית ייחודית הכוללת בית ספר ופנימייה שמהווים פסיפס חברתי. לומדים בו תלמידים 'צברים' מקיבוצים ומושבים לצד תלמידים יוצאי אתיופיה ועולים חדשים שעלו ארצה בגפם במסגרת תכנית נעל"ה ומתגוררים במתחם בית הספר בתנאי פנימייה.
בית הספר מוביל מצוינות לימודית וחברתית ונותן מענה חינוכי מותאם אישית לכל מגוון התלמידים. כל ההחלטות הקשורות באורח החיים בבית הספר מתקבלות בשיתוף ההורים, התלמידים והצוות החינוכי דבר שיוצר שיתוף פעולה יוצא דופן בין כל הגורמים ותורם להצלחת בית הספר. אתם ראויים לפרס ואנו גאים בכם!"

אילנה אבישר, מנכ"לית "מבואות עירון": 
"קיבלנו בשמחה ובהתרגשות את החלטת משרד החינוך על זכייתנו בפרס החינוך.
אני מאמינה שהחלטת ועדת הפרס היא קודם כל הכרה בעבודה האחראית והרצינית הנעשית אצלנו, בתחום האקדמי-פדגוגי ובתחום החינוכי-חברתי שאת שניהם אנחנו מקפידים לקדם. שני הדגלים המשלבים את תפיסת עולמנו: הדגל הלימודי-אקדמי ולצידו הדגל הערכי-חברתי.
הפרס הזה ניתן קודם כל לסגל העובדים של המוסד: מחנכים, רכזי מקצוע, מורים מקצועיים, אנשי מנהלה וחצר. בזכות העבודה המשותפת של כל העובדים, בתחומם, ובזכות תרומתם של כל אחת ואחד אנחנו נמצאים במקום הזה. תודה למפקחות המינהל לחינוך התיישבותי המלוות אותנו, מירה יובל, מפקחת בית הספר ואירה קונסטינסקי, המפקחת על הפנימיות".

הוספת תגובה חדשה