דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

העצרת בעיצומה - מפילים את ממשלת המחדל

מחדל השבעה באוקטובר והתנהלות הממשלה מאז, הם הכותרת של הפגנת המונים ראשונה להפלת הממשלה, שמתקיימת מול משכן הכנסת מיום ראשון בערב (19:00) – יום פיזור הכנסת לפגרה - ועד יום רביעי. בתנועה הקיבוצית מעודדים השתתפות של כמה שיותר חברים וחברות בהפגנה - נגיע בהמונים מול הכנסת, נלווה בבוז גדול ורועש את יציאתם לפגרה, ונקרא בקול גדול: בחירות עכשיו! 
ביום ראשון: עצרת המונים - מפילים את ממשלת המחדל
הזעם שנצבר מתפרץ. הפגנת המונים

המארגנים הם שורה ארוכה של ארגוני מחאה, ארגונים פוליטיים והתארגנויות אזרחיות שרואים את המתרחש ואינם יכולים עוד לשתוק אל מול מחדל שבעה באוקטובר וההתנהלות אחריו. סיבות נוספות להפגנה, הן שיהוי ומסמוס ההזדמנות כעת לשחרור החטופים, בלימת ראש הממשלה כל דיון ושיח על "היום שאחרי" בעזה, המשבר המחריף עם ידידתנו הקרובה ביותר – ארה"ב, היעדר טיפול במפוני גבול הצפון והזנחתו, וקידום ראש הממשלה את המשך הפטור לחרדים, על אף מצוקת כוח האדם, נתון המחייב את הארכת השירות של משרתי הסדיר, וקריאת המוני חיילי מילואים מתייצבים לחודשים ארוכים של לחימה.  

בתנועה הקיבוצית מעודדים השתתפות של כמה שיותר חברים וחברות בהפגנה, המתקיימת שעות לפני יציאת חברי הכנסת המנותקים ל"פגרה", מה שלא יכולים לעשות 134 החטופים הסובלים במנהרות עזה, הלוחמים הממשיכים להילחם ולסכן עצמם, והמפונים הסוגרים חצי שנה מחוץ לביתם. במנשר לקראת ההפגנה נכתב "מדינת ישראל חוותה בשבעה באוקטובר את המחדל החמור בתולדותיה. תושבי הנגב המערבי – קיבוצים, מושבים וערי הדרום הופקרו ונטבחו. אלפים חוו וראו מראות של שואה. יישובים נשרפו. קו ההתיישבות בדרום ובגבול הצפון נטוש כבר חצי שנה. מאות אלפים פונו והם פליטים בארצם. חייבים להחליף את ממשלת המחדל, שאחראית על המחדל החמור ביותר בתולדותינו חייבת לעוף לכל הרוחות.

להסעות מכל הארץ להפגנה: לחצו כאן. מעוניינים להגיע ברכב הפרטי? מוזמנים להצטרף לשיירת רכבים לירושלים. לפרטים נוספים: יורי קנדל 054-3237722. במקביל: מוזמנים ומוזמנות לתמוך במשפחות החטופים בתוך משכן הכנסת בימים שני, שלישי ורביעי, 1-3.4: לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה